Marketing Week - Braincandy και Zampple συνενώνονται

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Υπό την κοινή ομπρέλα του Braincandy Group

Braincandy και Zampple συνενώνονται

4 Φεβρουαρίου 2019 | 16:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Braincandy, εταιρεία brand building και έρευνας αγοράς, ενώνει τις δυνάμεις της με το Zampple, την 1η λέσχη καταναλωτών με υπηρεσίες προϊοντικών αξιολογήσεων, κάτω από την κοινή ομπρέλα του Braincandy Group.

Το νέο group εστιάζει ακόμη περισσότερο σε συμβουλευτικές υπηρεσίες που αφορούν τα brands, χρησιμοποιώντας πρωτόκολλα που βασίζονται στα Behavioural Economics, ενώ σε ερευνητικό επίπεδο ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αποκωδικοποίηση και πρόβλεψη της ανθρώπινης συμπεριφοράς, μέσα από τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων εργαλείων και advanced analytics. Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στο ανανεωμένο site της Braincandy (www.braincandy.gr).

Marketing Week Online( 4 Φεβρουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778