Marketing Week - Film Offices αποκτά η Ελλάδα για την προσέλκυση ξένων παραγωγών

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για μέτρα τόνωσης και της εγχώριας παραγωγής, έκανε λόγο ο Λ. Κρέτσος

Film Offices αποκτά η Ελλάδα για την προσέλκυση ξένων παραγωγών

30 Ιανουαρίου 2019 | 15:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Production,Θεσμικά

Τη δημιουργία από το ΕΚΟΜΕ του Film Office Αττικής για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων για οπτικοακουστικές παραγωγές στην Ελλάδα, παρουσίασε χθες το πρωί η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου στο Νομισματικό Μουσείο.

Η ίδια περιέγραψε το Film Office ως εργαλείο συντονισμού και διευκόλυνσης για την υλοποίηση διεθνών οπτικοακουστικών παραγωγών στην Αττική, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα εγχείρημα «που δεν αφορά στενά την Αττική αλλά ευρύτερα τη χώρα και την εθνική οικονομία». Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ότι «οι περιφέρειες έχουν ήδη αρχίσει να διαμορφώνουν τις κατάλληλες δομές», σημειώνοντας ότι ήδη 13 Περιφέρειες έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους.

«Το θεσμικό πλαίσιο έχει εκσυγχρονιστεί, έχουμε τα πιο ανταγωνιστικά κίνητρα να δώσουμε, με επιδότηση κόστους 35% με την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, με ηλεκτρονικό αδιάβλητο σύστημα που δεν χρειάζεται διαμεσολάβηση και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα», σημείωσε. Παράλληλα, αναφερόμενος στο τρίτο ταξίδι του στο Λος Άντζελες είπε ότι «έχουμε ήδη 40 αιτήσεις για μικρές και μεγάλες παραγωγές». Ο Λ. Κρέτσος έκανε επίσης λόγο για ανάγκη τόνωσης και της εγχώριας παραγωγής «με τρεις νέες γραμμές πιστωτικής στήριξης για την εγχώρια τηλεοπτικοακουστική παραγωγή και την ένταξη του κλάδου στο Ταμείο της Επιχειρηματικότητας 2 και σε ένα νέο ταμείο εγγυοδοσίας δανείων».

Marketing Week Online( 30 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Cereal brands: Δραστήρια lifestyles και υγιεινό snacking τα «ενεργειακά boosts» της κατηγορίας

Προσφέροντας ενέργεια στον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που επιλέγει active lifestyles, τα brands δημητριακών «τροφοδοτούνται» και τα ίδια από την υιοθέτηση ενός πιο δραστήριου και υγιεινού τρόπου ζωής, «συναντώντας» το κοινό τους στα «tracks» των digital media.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778