Marketing Week - Ανάπτυξη στις ιδιωτικές μισθώσεις οχημάτων βλέπει η Avis

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ρεκόρ επιδόσεων για το 2018 αναφέρει η εταιρεία

Ανάπτυξη στις ιδιωτικές μισθώσεις οχημάτων βλέπει η Avis

29 Ιανουαρίου 2019 | 14:49 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Αυτοκινητοβιομηχανία

H εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Avis πραγματοποίησε νωρίτερα σήμερα δημοσιογραφική εκδήλωση, στην οποία ο Ανδρέας Ταπραντζής, Διευθύνων Σύμβουλος της Avis, παρουσίασε την πορεία, τα οικονομικά αποτελέσματα και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

Όπως ανέφερε, η Avis βλέπει για το 2019 ανάπτυξη στην ιδιωτική χρονομίσθωση οχημάτων, παράλληλα με την ήδη επιτυχημένη δραστηριοποίησή της στο corporate leasing, με δεδομένη την αλλαγή των καταναλωτικών τάσεων και την εξοικείωση της ηλιακής ομάδας 35+ με το μοντέλο της χρονομίσθωσης. Η επένδυση στην ιδιωτική αγορά ξεκίνησε ήδη από το 2018, με τη δημιουργία της πλατφόρμας myavis.gr, μέσω της οποίας ο πελάτης μπορεί να διαμορφώσει ο ίδιος το αυτοκίνητο της προτίμησής του και να καθορίσει online και άμεσα το μίσθωμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.

Η Avis εξελίσσει την πλατφόρμα για να μπορούν οι χρήστες να ολοκληρώσουν την συναλλαγή και να έχουν στη διάθεσή τους το αυτοκίνητο της επιλογής τους ακόμη και μετά από μία ημέρα. Ο Α. Ταπραντζής επεσήμανε ότι το myavis.gr το 2018 κατέγραψε 300.000 επισκέψεις και αναζητήσεις, με τις 2.000 από αυτές να μετατρέπονται σε αγορά. Επιπλέον, το 2018 η Avis λάνσαρε νέα εταιρική ταυτότητα, ενώ εδώ και λίγες ημέρες «τρέχει» καμπάνια σε digital και ρ/φ, με την υπογραφή της V+O.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Avis αναφέρθηκε, επίσης, εκτενώς στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον ως προϋπόθεση ανάπτυξης, ενώ στάθηκε και στο κομμάτι του τουρισμού, το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων. Χαρακτήρισε εξαιρετικά τα οικονομικά αποτελέσματα της Avis για το 2018, με κύκλο εργασιών στα 180 εκατ. ευρώ, επενδύσεις υποδομών ύψους 200 εκατ. ευρώ και αύξηση 20% των πελατών στις υπηρεσίες Leasing, καθώς και εντυπωσιακές επιδόσεις στις υπηρεσίες Rent a Car. Ο Α. Ταπραντζής κατέληξε: «Έχουμε στο επίκεντρο της προσοχής τους πελάτες μας και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με ζήλο για να τους προσφέρουμε κορυφαίες οδηγικές εμπειρίες και βέλτιστη, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που τους αξίζει».

Marketing Week Online( 29 Ιανουαρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778