Marketing Week - "Marketing... Rules!" της Μαρίας Γιαννακοπούλου

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

"Marketing... Rules!" της Μαρίας Γιαννακοπούλου

1 Φεβρουαρίου 2019 | 08:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… η επιλογή σωστών συνεργατών, μέσα και έξω από την εταιρεία, καθώς και η ευελιξία και η γρήγορη αντίληψη: να μπορείς να μετασχηματίζεις τον τρόπο δουλειάς σου και τη δομή του τμήματος και να εντάσσεις την τεχνολογία και τα νέα μέσα, διαχωρίζοντας το trend από το fad.

Αυτό που βλέπω ως τη μεγαλύτερη τάση στην επικοινωνία σήμερα είναι… το trial and error, ο πειραματισμός. Το συναντάμε παντού: σε μορφές επικοινωνίας, σε μέσα, σε μηνύματα, στα πάντα. Δεν νομίζω πως έχει υπάρξει άλλη εποχή στην επικοινωνία για τους marketers με τόσες πολλές επιλογές στους τρόπους και τα μέσα! Ζούμε στην εποχή που ενώ φαίνεται ότι αλλάζουν άρδην τα πράγματα, είναι τόσο ίδια και τούτο διότι τα fundamentals της στρατηγικής και του Marketing δεν έχουν αλλάξει. Εκείνο που έχει αλλάξει είναι το πώς επηρεάζεις κάποιον, πώς μιλάς στο συναίσθημά του, πώς διαπερνάς το κατώφλι αδιαφορίας του, πώς σπας το clutter, πώς διαλέγεις ποια «ιστορία» θα πεις και με ποιον τρόπο για το brand σου.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι… η διαφήμιση της μπίρας Άλφα με τον πατέρα που μαθαίνει να χορεύει για το γάμο της κόρης του. Τι ιδέα, τι συναίσθημα, τι casting, τι μουσική!

Μια χαμένη ευκαιρία ήταν… που δεν έμεινα να δουλέψω στο εξωτερικό μετά το μεταπτυχιακό μου.

Οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο marketer του αύριο είναι… να ξέρει να χειρίζεται καλά την ελληνική γλώσσα, να διαβάζει νούμερα και να τα συνθέτει σε χρήσιμη πληροφορία. Την ίδια στιγμή να είναι δημιουργικός, να μπορεί να επιλέγει, να κινητοποιεί και να εκπαιδεύει συνεργάτες, να βλέπει μακριά αλλά να είναι προσγειωμένος και οργανωτικός. Να διαβάζει και συγχρόνως να είναι «ζουζούνι». Κοινώς, θέλεις τον best of the best!

Εάν είχα το «μαγικό ραβδί του marketing» θα… ήθελα να αντιλαμβάνομαι τις χαμένες ευκαιρίες πολύ γρηγορότερα για να μαθαίνω από αυτές. Και ακόμα καλύτερα, να αντιλαμβάνομαι ποια «μισά λεφτά» της επικοινωνίας είναι αυτά που πάνε χαμένα…

Το κείμενο υπογράφει η Μαρία Γιαννακοπούλου, Διευθύντρια Marketing, ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.

Marketing Week (T. 1556)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778