«Σύντομα θα μετακινηθούμε στον κόσμο των μεγάλων πόλεων, οι οποίες θα διαμορφώνουν την ατζέντα στην πολιτική, στον πολιτισμό, στην υγεία, στην εκπαίδευση. Η κυρίαρχη κουλτούρα διαμορφώνεται ήδη με επίκεντρο τις πόλεις».

Αυτά έλεγε μεταξύ άλλων σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Marketing Week ο Thomas Le Thierry d’Ennequin, Global President της Vizeum. Σε μια συναρπαστική ξενάγηση στο «μέλλον», ο πολύπειρος manager εξηγούσε πως αυτή είναι μια από τις τάσεις που θα επηρεάσει τον χώρο της επικοινωνίας. Πολύ σύντομα. Δηλαδή τώρα. Η πιο πρόσφατη καμπάνια της μάρκας αυτοκινήτου Lexus, επιχειρεί ακριβώς να δείξει πως οι πόλεις μετατρέπονται σε νέο «σύνορο». Με τίτλο «The New Frontier», η καμπάνια παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover σχεδιασμένο για την πόλη, με οδηγό τον «σύγχρονο εξερευνητή του αστικού περιβάλλοντος».

Για τον νέο αυτό οδηγό σύμφωνα με το brand, οι πόλεις αποτελούν πεδίο εξερεύνησης και αναζήτησης νέων ιδεών, από τη μόδα και το φαγητό, έως την αρχιτεκτονική και την τέχνη: «Πρόκειται για καταναλωτές με ένα ευφάνταστο lifestyle, που εξερευνούν, πειραματίζονται και αψηφούν», αναφέρει ο Cooper Ericksen, Lexus vice president of marketing σε σχετικό άρθρο του mediapost.com. Ένα από τα σποτ της καμπάνιας, δείχνει πως το μοντέλο δεν είναι απλά φτιαγμένο για την πόλη, αλλά από την πόλη. Καθώς το αυτοκίνητο πλοηγεί στους δρόμους, το σποτ αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η αρχιτεκτονική του αστικού περιβάλλοντος έχει σμιλεύσει το design, την τεχνολογία και τη μηχανική του νέου πολυτελούς crossover.

Η επικοινωνία περιλαμβάνει επίσης σειρά σποτ με διαφορετικό περιεχόμενο απευθυνόμενα σε αντίστοιχες κοινότητες (ισπανόφωνων, μαύρων, LGBTQ), καθώς και συνεργασίες παραγωγής branded περιεχομένου: Η σειρά Explainer της Vox Media θα εξερευνήσει το διαρκώς μεταλλασσόμενο τοπίο των αστικών δρόμων μέσα από branded videos, οι Lexus και Vice θα συνεργαστούν στην παραγωγή φωτογραφικού ντοκιμαντέρ με θέμα την προσαρμογή ιδεών από το «outdoors» στο «urban» περιβάλλον, ενώ από το «μενού» των συνεργασιών δεν λείπουν και ονόματα Μέσων όπως National Geographic και Discovery Network.

«Σήμερα είμαστε 7 δισ. άνθρωποι στον πλανήτη και σύντομα θα είμαστε 11. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα επιδιώξουν να ζήσουν σε μεγάλες πόλεις, οι οποίες αύριο θα είναι της τάξης των 100 εκατ. ανθρώπων, αλλάζοντας τη φυσιογνωμία του πλανήτη μέσα στα επόμενα 30 χρόνια», σχολίαζε στη συνέντευξή του ο Le Thierry d’Ennequin. Το crossover της Lexus, «σκαρφαλώνει» στα πλευρά ενός ουρανοξύστη αντί μιας βουνοπλαγιάς, δείχνοντας ότι είναι φτιαγμένο για να κατακτήσει τα νέα σύνορα της εξερεύνησης: Τις πόλεις. Εν τέλει, τα πιο ενδιαφέροντα cases προκύπτουν όταν οι μάρκες ακούν και ενσωματώνουν έγκαιρα τις νέες τάσεις. Καλό δρόμο.