Με τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι ασφαλιστικές εταιρείες επενδύουν στο λανσάρισμα νέων προϊόντων, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στη διαφημιστική παρουσία, στην άμεση επαφή με τον πελάτη, στην ΕΚΕ, καθώς και στο άμεσο και ολοκληρωμένο customer experience.

Δυναμική είναι πλέον η παρουσία των ασφαλιστικών εταιρειών στην ελληνική αγορά, τόσο σε επίπεδο προβολής, όσο και σε επίπεδο εταιρικής υπευθυνότητας. Συνθέτοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο customer experience, στρέφονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και στην προσφορά περισσότερων επιλογών για τους καταναλωτές. Η εμφανής αδυναμία του Κράτους να ανταποκριθεί πλέον στον κοινωνικό του ρόλο αναδεικνύει τον σημαντικό και ουσιαστικό ρόλο του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης, υποστηρίζει ο Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ στην Ergo: «Η ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι έτοιμη να παίξει σημαντικό ρόλο ως χρήσιμος, θεσμικός εταίρος που λειτουργεί συμπληρωματικά στη δημόσια ασφάλιση, όπως γίνεται εδώ και χρόνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Για αυτό και τη χρονιά που πέρασε, οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες επικεντρώθηκαν στη διαμόρφωση προγραμμάτων υγείας που μπορούν να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες της ελληνικής οικογένειας. Παράλληλα, το δεύτερο κύριο καταναλωτικό insight που κυριάρχησε τη χρονιά που πέρασε βασίστηκε στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και στις δυνατότητες που προσφέρει το νέο ψηφιακό περιβάλλον. Έτσι, και στον ασφαλιστικό κλάδο σχεδιάστηκαν καινοτόμες εφαρμογές που αξιοποιούν την τηλεματική τεχνολογία. Στην Ergo εργαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση εστιάζοντας σε “out of the box” προτάσεις προς τους πελάτες μας όχι μόνο χρηστικές, αλλά με έντονο το στοιχείο του gamification για να διαφοροποιούνται και παράλληλα να απευθύνονται σε πιο νεανικό κοινό».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα Κλαδικής Μελέτης της ICAP Group, ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, παρουσιάζει διαχρονική μείωση. Ειδικότερα, το 2017 ο αριθμός τους διαμορφώθηκε σε 55 από 100 που ήταν το 2003. Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων (ζωής και ζημιών) στην Ελλάδα, διαμορφώθηκε ως ποσοστό στο ΑΕΠ σε 2% περίπου το 2017. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, Senior Manager Οικονομικών Μελετών της ICAP, αναφέρει σχετικά με τις εξελίξεις της συγκεκριμένης αγοράς: «Μετά από έξι χρόνια συνεχούς μείωσης, το σύνολο της εγχώριας παραγωγής ασφαλίστρων παρουσίασε αύξηση 5,8% το 2016 για να σταθεροποιηθεί στα ίδια περίπου επίπεδα και το 2017. Ειδικότερα, η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής μειώθηκε κατά 1,9%, ενώ αντίθετα η παραγωγή ασφαλίστρων ζημιών εμφάνισε αύξηση κατά 2,1% το 2017 σε σχέση με το 2016». Δεδομένων των παραπάνω, σε ποιον άξονα επιλέγουν οι εταιρείες να τοποθετήσουν τη στρατηγική τους;

Ένα ποιοτικό χαρακτηριστικό για το οποίο διακρίνεται η Euroins Ελλάδος είναι η σταθερότητά της, μας ενημερώνει ο Κωνσταντίνος Μάκαρης, Γενικός Διευθυντής Υποκαταστήματος Euroins Ελλάδος. Συγκεκριμένα, αναφέρει: «Δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν για όλα όσα πρεσβεύουμε και για την εταιρική μας κουλτούρα να διαμορφώσουμε ένα στρατηγικό πλάνο marketing με αποκλίσεις από όσα μέχρι σήμερα δημιουργήσαμε. Άλλωστε, όπως είναι φανερό από τη μέχρι στιγμής δραστηριοποίησή μας, δεν χρησιμοποιούμε διαφημίσεις και δεν μπαίνουμε στην λογική της κατευθυνόμενης προβολής. Διαμορφώνουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό ο οποίος αφενός εξυπηρετεί την εδραίωσή μας στην ελληνική κοινωνία, και μάλιστα με πολύ γερές υποδομές, αφετέρου έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και εξυπηρετεί βασικές ανάγκες των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων. Στα ίδια πλαίσια λοιπόν θα κινηθούμε και το 2019».

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι φέτος η Euroins Ελλάδος εγκαταστάθηκε πλέον στην χώρα μας με τη μορφή του υποκαταστήματος, αφήνοντας τη θυγατρική και το καθεστώς ΕΠΥ στο παρελθόν. Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Μάκαρη, η μετάβαση αυτή επικοινωνήθηκε αρχικά στο δίκτυο των συνεργατών, το οποίο πάντα τοποθετείται στην πρώτη γραμμή σπουδαιότητας και κατόπιν στην ασφαλιστική αγορά εν γένει. «Πιστοί στον συνδυασμό παραδοσιακών και νέων τεχνικών επικοινωνίας, αξιοποιήσαμε το word of mouth ως βασικό πληροφοριακό εργαλείο, τα κανάλια μας σε όλα τα social media, αλλά και τα grand events τα οποία εντάχθηκαν στο πλαίσιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας μας», υπογραμμίζει ο ίδιος.

Από την πλευρά του, ο Χρήστος Θεοδωρίδης επισημαίνει ότι η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία χρόνια βιώνει συνεχείς δομικές αλλαγές και επηρεάζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ανάπτυξη και χρήση της υψηλής τεχνολογίας, καθώς και από τις νέες κανονιστικές ρυθμίσεις, ενώ ταυτόχρονα ο ανταγωνισμός συνεχώς εντείνεται, αφού νέοι παίκτες, μη παραδοσιακοί εισέρχονται στην αγορά. «Οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές είχαν και έχουν σαν στόχο τον εκσυγχρονισμό του θεσμού, την αναβάθμιση των ασφαλιστικών υπηρεσιών και την ενίσχυση της αξιοπιστίας του και προς αυτήν την κατεύθυνση προσαρμόζονται και οι αντίστοιχες στρατηγικές του marketing και της επικοινωνίας», καταλήγει.

ΝΕΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
H Eurolife ERB δημιούργησε ένα ασφαλιστικό προϊόν που συνδυάζει τη νοσοκομειακή κάλυψη με τη φυσική άσκηση, μέσω της χρήσης της ειδικής εφαρμογής για κινητά «Walk to Win». Συγκεκριμένα, το προϊόν συνδυάζει την κάλυψη του προγράμματος Premium Νοσοκομειακό Β’ – 1500 Economy με τη δραστηριότητα που καταγράφεται υπό μορφή βημάτων από την εφαρμογή Walk to Win. Έτσι, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να απολαύσει επιβραβεύσεις ανάλογα με τις επιδόσεις του, όπως δώρα, εκπτωτικά κουπόνια και μειωμένα ασφάλιστρα.

H Groupama Ασφαλιστική λάνσαρε 3 νέα προγράμματα, με σκοπό την παροχή ολοκληρωμένων όσο και οικονομικά προσιτών ασφαλιστικών υπηρεσιών, που αφορούν στη νοσοκομειακή περίθαλψη των ασφαλισμένων. Πρόκειται για τα νέα προϊόντα Sante Confort Plus, Sante Essentiel Plus και Sante Confort 6000.

Το 2018 ολοκληρώθηκε η νομική συγχώνευση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής με τις εταιρείες του ομίλου Ergo κι ως εκ τούτου δόθηκε έμφαση στον εξ ορθολογισμό των προϊόντων στους γενικούς κλάδους της πρώην ΑΤΕ, σημειώνει ο Χρήστος Θεοδωρίδης. Παράλληλα, η Ergo Ασφαλιστική σχεδίασε και νέα προϊόντα στον κλάδο Ζωής και Υγείας, στοχεύοντας σε δυναμική διείσδυση και σε αυτούς τους κλάδους για πιο ολοκληρωμένη και αποτελεσματική κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων σε ατομικό, οικογενειακό και ομαδικό επίπεδο.

Η MetLife παρουσίασε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα φροντίδας στοματικής υγιεινής MetLife Dental Plus, ένα πρόγραμμα κάλυψης οδοντιατρικών εξόδων, που εξασφαλίζει υπηρεσίες οδοντιατρικής φροντίδας, πρόσβαση σε οδοντιατρικά κέντρα, πλήθος δωρεάν υπηρεσιών και διαγνωστικών ελέγχων, καθώς και κάλυψη ως και του 80% των εξόδων για οδοντιατρικές πράξεις.
Με το νέο Σύστημα Υγείας «bewell», η Interamerican προσφέρει τη δυνατότητα ειδικότερων ασφαλιστικών επιλογών προσιτού κόστους, αποσπασματικά και με εξατομικευμένη προσέγγιση, ενώ λάνσαρε και τα ανανεωμένα και βελτιωμένα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων «Business», τα οποία διακρίνονται για την ευελιξία προσαρμογής.

Μια νέα, ευέλικτη επιλογή προσφέρει η ΑΧΑ στους καταναλωτές που επιθυμούν να ασφαλίσουν την υγεία τους με οικονομικότερο ασφάλιστρο, μέσω μίας προσθήκης στο πρόγραμμα «Mediσυν2», η οποία καλύπτει γεωγραφικά μόνο την Ελλάδα. Η Ευρωπαϊκή Πίστη διαθέτει το σύστημα ολοκληρωμένης προστασίας οικογένειας «Family Care», το οποίο καλύπτει τις δαπάνες επιβίωσης της οικογένειας του ασφαλισμένου, εξασφαλίζοντάς της μηνιαίο εισόδημα έως και για 15 έτη και καταβολή εφάπαξ ποσού, για τις άμεσες υποχρεώσεις της, ίσο με το δεκαπλάσιο του μηνιαίου εισοδήματος.

Τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Cosmote Insurance που παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας και πρωτοβάθμιας υγείας σε συνεργασία με γνωστές ασφαλιστικές εταιρείες, λάνσαρε πρόσφατα η Cosmote. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ και τις ανάγκες τους και να αγοράζουν γρήγορα και απλά το ασφαλιστήριό τους.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΕ
Ιδιαίτερα δυναμική είναι η παρουσία των εταιρειών του κλάδου στο κομμάτι της Εταιρικής Ευθύνης. Η δημιουργία και η προώθηση ενός υπεύθυνου, κοινωνικού προσώπου επιτυγχάνεται μέσα από πολλαπλές δράσεις, με επίκεντρο κυρίως τον άνθρωπο. Η Euroins Ελλάδος ενισχύει το Χαμόγελο του Παιδιού, τη Μέριμνα Πάτρας, το Άσυλο Ανιάτων Πατρών, τις Ιερές Μητροπόλεις ανά την Ελλάδα, στηρίζει οικονομικά και εξοπλιστικά τους πρωταθλητές ποδηλασίας Χρήστο και Ζαφείρη Βολικάκη, τον ποδηλάτη Παναγιώτη Χριστόπουλο, τον 1ο Έλληνα οδηγό καρτ με αναπηρία στα πόδια Παναγιώτη Παρασκευόπουλο, τη νεαρή πρωταθλήτρια Tae Kwon Do Ελένη Λόη.

Επιπλέον, δώρισε αλκοολόμετρα σε Τμήματα Τροχαίας και Λιμενικού σε όλη την χώρα, καθώς και περιπολικά οχήματα, ενώ για τον εορτασμό των 20 ετών της Euroins δημιούργησε υποδομές σε 20 σχολεία της Ελλάδας. Ο Κωνσταντίνος Μάκαρης αναφέρει σχετικά: «Επιλέξαμε με απόλυτη συνείδηση να επενδύσουμε στο βραβευμένο μας πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Αυτό, προφανώς και δημιούργησε brand awareness, αλλά -ταυτόχρονα- άφησε και ένα ουσιαστικό αποτύπωμα ανταπόδοσης της εμπιστοσύνης που η αγορά μας έδειξε, σε έργο».

Η Groupama Ασφαλιστική στήριξε την ενημερωτική εκστρατεία που διοργάνωσε το δίκτυο «Γυναίκες στην Ογκολογία – Women 4 Oncology Hellas», στο πλαίσιο της Εβδομάδας Πρόληψης για τον Καρκίνο στη Γυναίκα, ενώ δώρισε το σύγχρονο προθετικό μέλος τύπου Cheetah στον Θανάση Σύρμα, αθλητή του Συλλόγου Τριάθλου «Απόλλων Ρόδου». Επιπλέον, για ακόμα μια χρονιά, υποστηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS, ενώ εγκαινίασε και σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στα κεντρικά της γραφεία.

Τρεις τελειόφοιτους σπουδαστές της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών βράβευσε η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού, ενώ έδωσε το «παρών» και στην εθελοντική, περιβαλλοντική ενέργεια που διοργάνωσε στον Υμηττό, η οργάνωση Green Angels. Εθελοντική δράση για τη στήριξη του έργου του Παιδικού Χωριού SOS της Βάρης υλοποίησαν το καλοκαίρι οι άνθρωποι της MetLife Ελλάδος. Παράλληλα, η MetLife, με την υποστήριξη του MetLife Foundation, βρέθηκε για τρίτη χρονιά στο πλευρό των νεαρών αθλητών των Special Olympics Hellas.

Η NN Hellas και το Orange Grove πραγματοποίησαν το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας «Ideas That Change Us», για ομάδες και start-ups που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να εισέλθουν στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας. Επιπλέον, η NN Hellas είναι Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας για τη χρονική περίοδο 2018-2020 και στήριξε για τρίτη χρονιά τον Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας (Social Innovation Relay).

Η Eurolife ERB συνέχισε τις δράσεις εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες και το 2018, σε συνεργασία με την eduACT – τον εκπαιδευτικό φορέα που υλοποιεί εργαστήρια και πρωτοβουλίες βασισμένες στη ρομποτική και την εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή. Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο του θεσμού «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε και το 2ο Business Day, καλωσορίζοντας στα γραφεία της 35 φοιτητές.

Φέτος τα Χριστούγεννα, η Υδρόγειος Ασφαλιστική στηρίζει την Emfasis Foundation, Aστική Mη Kερδοσκοπική Eταιρεία, στην υλοποίηση του προγράμματος «Merry Streetmas – Χριστούγεννα στο Δρόμο», προσφέροντας δωροεπιταγές, τρόφιμα, γλυκά και άλλα βασικά είδη για βοήθεια σε άτομα και οικογένειες που διαβιούν κάτω από το όριο της φτώχιας, σε κατάσταση δρόμου ή επικείμενης αστεγίας.

Η Interamerican βρέθηκε και φέτος σε δυσπρόσιτα νησιά, με τους Φίλους Κοινωνικής Παιδιατρικής και Ιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά», για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Βασική Υποστήριξη της Ζωής», για τρίτη χρονιά υποστήριξε με τις υγειονομικές υπηρεσίες της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες», ενώ υποστήριξε και τον αντιγριπικό εμβολιασμό ηλικιωμένων σε Ελληνικό και Αργυρούπολη.

Το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ εδώ και 10 χρόνια έχει διαθέσει 180 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη της επιστήμης, χρηματοδοτώντας 563 προγράμματα σε 35 χώρες. Επιπλέον, η ΑΧΑ Ελλάδας διοργάνωσε ημερίδα ενημέρωσης AXA Business Day για φοιτητές από Πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας, παρότρυνε τους εργαζομένους της να συμμετέχουν σε ενέργειες για τη στήριξη του Movember για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη, ενώ διοργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά, την Εβδομάδα We Care for You, μία πρωτοβουλία αφιερωμένη στους ανθρώπους της.

Ο όμιλος εταιρειών Ευρωπαϊκή Πίστη συμμετείχε στον αγώνα Greece Race For The Cure, ενώ η Ευρωπαϊκή Πίστη προχώρησε στην ανάπλαση της παραλίας του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παίδων Βούλας, πρώην ΠΙΚΠΑ, συμμετείχε στη δράση GreenAthlon της κοινότητας Green Angels και αποτελεί ενεργό μέλος της εθελοντικής δράσης «United Nations Global Compact».

Η Allianz στήριξε μέσω της παγκόσμιας αθλητικής κοινότητας του Allianz World Run, τα Παιδικά Χωριά SOS, και προσκάλεσε δρομείς από όλο τον κόσμο να γίνουν μέλη της, με στόχο την παρακίνηση όλων να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Η AIG Ελλάδος συμμετείχε σε δράσεις υποστήριξης του οργανισμού Make-A–Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) στις αρχές Δεκεμβρίου, ενώ σε συνέχεια της πυρκαγιάς στην Ανατολική Αττική, ανταποκρίθηκε από την πρώτη στιγμή στον ασφαλιστικό της ρόλο, θέτοντας σε εφαρμογή τον υπάρχοντα σχεδιασμό της για την αντιμετώπιση καταστροφικών γεγονότων.

ΤΟ DIGITAL ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Ακολουθώντας τις εξελίξεις, οι εταιρείες του κλάδου έχουν μπει σε τροχιά ψηφιακού μετασχηματισμού, διευκολύνοντας τις εσωτερικές τους λειτουργίες, την επαφή με τους συνεργάτες τους και την εξυπηρέτηση των πελατών. Οι ασφαλιστικές εταιρείες επιδιώκουν να αξιοποιήσουν τεχνολογικές πλατφόρμες που θα επιτρέπουν την ανάπτυξή τους και τη μείωση του λειτουργικού τους κόστους, επισημαίνει η τελευταία Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά της KPMG στην Ελλάδα. Στοχεύουν σε μια ισχυρή αρχιτεκτονική συστημάτων και δεδομένων που θα επιτρέπει αυτοματοποιημένες διαδικασίες (Rοbotic Process Automation), λειτουργίες ανάλυσης (data analytics) και τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), με απώτερο στόχο να βελτιώσουν την ανάπτυξη των προϊόντων τους, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών.

Σε νέα αναβάθμιση του Eurolife Partners προχώρησε η Eurolife ERB, προσθέτοντας νέες δυνατότητες και χαρακτηριστικά στο portal για τους συνεργάτες της. Με τη νέα έκδοση, η καθημερινή διαδικασία ασφάλισης απλοποιείται και γίνεται ακόμα πιο λειτουργική. Η συγκεκριμένη αναβάθμιση έρχεται να συμπληρώσει το σύνολο του κλάδου Ζωής και Υγείας, εισάγοντας δύο ολοκληρωμένες ροές ασφάλισης ζωής: την προστασία και την αποταμίευση.

Η Allianz Ελλάδος διαθέτει στους ασφαλισμένους της το Allianz RSA, νέο application που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Allianz Global Assistance. Στόχος της εταιρείας είναι να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση που παρέχει στον πελάτη, στη Φροντίδα Ατυχήματος. Μέσα από την εφαρμογή, αφού ο χρήστης επιλέξει αιτία ακινητοποίησης, αποστέλλεται αυτόματα ένα SMS με τα δεδομένα θέσης του οχήματος, τον Αρ. Κυκλοφορίας και το τηλέφωνο επικοινωνίας του, στην Allianz Global Assistance, η οποία καλεί άμεσα τον πελάτη και τον εξυπηρετεί χωρίς καθυστέρηση. Η Groupama Ασφαλιστική ανέπτυξε το Groupama Pass για smart συσκευές, αποβλέποντας στην ταχύτερη και ασφαλέστερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της. Το Groupama Pass βασίζεται στην τεχνολογία «wallet» και παρέχει τη δυνατότητα ζωντανής απεικόνισης ενός ενεργού ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Σημαντικό κομμάτι του customer experience αποτελεί και η πληρωμή των ασφαλίστρων. Οι εταιρείες διευρύνουν τις μεθόδους πληρωμών τους, προκειμένου να διευκολύνουν τους πελάτες και να τους προσφέρουν περισσότερες επιλογές.
Η Visa και η Allianz Partners παρουσίασαν τη νέα λύση πληρωμών «Allianz Prime». Η εφαρμογή πιστότητας και mobile πληρωμών επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν πληρωμές γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια μέσω της κινητής τους συσκευής, είτε online είτε στα καταστήματα.

Η νέα εφαρμογή διαθέτει ενσωματωμένη τεχνολογία ασφαλείας της Visa, η οποία αντικαθιστά τα στοιχεία της κάρτας με έναν μοναδικό ψηφιακό κωδικό, ή αλλιώς «token». Επίσης, οι χρήστες της εφαρμογής Allianz Prime επωφελούνται από πρόγραμμα πιστότητας, ενημέρωση εξόδων, καθώς και το σύστημα Προστασίας Ψηφιακών Πληρωμών (Digital Payments Protection) της Allianz Partners. Η Ευρωπαϊκή Πίστη από την πλευρά της, δημιούργησε νέα υπηρεσία ενεργοποίησης πάγιας εντολής πληρωμής ασφαλίστρων. Μέσω αυτής, οι ασφαλισμένοι της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν ηλεκτρονικά την αυτόματη εξόφληση των ασφαλίστρων τους, ενώ παράλληλα να επωφελούνται με έκπτωση 5% ή 10% στα ασφάλιστρά τους.

MARKETING NEWS IN BRIEF
– Η ΑΧΑ εγκαινίασε νέα γραφεία και λάνσαρε και την υπηρεσία Transparent Customer Feedback, μέσω της οποίας θα δημοσιεύονται ανώνυμα οι αξιολογήσεις των ασφαλισμένων που αποζημιώθηκαν.
– Την 90η επέτειο της παρουσίας της στην Ελλάδα γιόρτασε η Groupama Ασφαλιστική τον περασμένο Ιούνιο, με εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.
– Το 2018, η MetLife συμπλήρωσε 150 χρόνια δραστηριότητας.
– Η Anytime σε συνεργασία με την AutoKing διοργάνωσαν «Fixing Time – Anytime Event», καλώντας 500 πελάτες της Anytime να επισκευάσουν δωρεάν μικροζημιές των οχημάτων τους.
– Επενδύοντας στην κατάρτιση του εταιρικού δικτύου πωλήσεων, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της Interamerican δημιούργησε Σχολή Management.
– Πρόσφατα συστάθηκε Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης.
– Η Υδρόγειος Ασφαλιστική για έβδομη χρονιά είναι «σύμμαχος» του ΕΣΑΚΕ, ως επίσημος χορηγός της Basket League 2018 -2019.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ
– Η Εθνική Τράπεζα διαθέτει στους πελάτες της το Πρόγραμμα «Παιδικό Εθνικής» που δημιούργησε η Εθνική Ασφαλιστική. Πρόκειται για ένα ασφαλιστικό-αποταμιευτικό πρόγραμμα περιοδικών καταβολών για τη σταδιακή δημιουργία κεφαλαίου.

– Η Atlas Security ένωσε τις δυνάμεις της με τον ασφαλιστικό όμιλο της Interamerican, μέσω της υπηρεσίας AtlasMed. Πρόκειται για υπηρεσία που φέρνει την ιατρική βοήθεια στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί, με το πάτημα ενός πλήκτρου στο χειριστήριο του συναγερμού.

– Η ΑΧΑ συνεργάζεται με τη ZeniΘ και μαζί προσφέρουν την Υπηρεσία 24/7 Home Emergency, με έναν χρόνο δωρεάν τεχνική βοήθεια στους πελάτες της ZeniΘ, είτε αυτή αφορά στην κατοικία, είτε στον επαγγελματικό τους χώρο.

– Η Allianz Ελλάδος στηρίζει τη Ridemind, εταιρεία παροχής υπηρεσιών car sharing, προσφέροντας μία tailor made λύση για τα μέλη της Ridemind με όλες τις υποχρεωτικές καλύψεις, αλλά και πρόσθετες υπηρεσίες.

– Σε συνεργασία με την Protergia προχώρησε η Eurolife ERB, δημιουργώντας το πρόγραμμα Protergia Benefit, μια ομπρέλα πρόσθετων υπηρεσιών για τους οικιακούς πελάτες της Protergia που μεταξύ άλλων αφορούν και καλύψεις σχετικές με την κατοικία τους.

– Η Eurobank και η Eurolife ERB προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για το σύνολο της μέσης ελληνικής οικογένειας για εξασφάλιση, συνταξιοδότηση, διαχείριση περιουσίας, υπηρεσίες υγείας πρόληψης και περίθαλψης, δίνοντας έμφαση στην ασφάλιση των παιδιών.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσίασε τη νέα της καμπάνια, η οποία «έτρεξε» τόσο με τηλεοπτικά σποτ, όσο και με digital δημιουργικό, σε sites και στα social media. Η συγκεκριμένη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες», είχε ως στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία για τα οφέλη της ασφάλισης. Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, αποτύπωσε τη σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με μόχθο και θυσίες. Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τη McCann.

Ergo
Η Ergo λάνσαρε φέτος co-branded καμπάνια με την Τράπεζα Πειραιώς με τίτλο «Που πάει ο κόσμος», ενώ συνέχισε και την εταιρική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Ανθρώπων Έργα». Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του brand, η οποία αξιοποιεί έντεχνα το όνομα «Ergo» και προβάλλει σκηνές απλών, καθημερινών ανθρώπων, υπερήφανων για τα έργα τους. Επίσης, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης καμπάνιας, η Ergo δημιούργησε την τηλεοπτική εκπομπή «Ένα Έργο, μια ιστορία» που προβάλλεται κάθε Σάββατο μετά τις βραδινές ειδήσεις στον Σκάι.

Groupama Ασφαλιστική
Η Groupama Ασφαλιστική εμπλούτισε την καμπάνια «χωρίς “ίσως”, “μπορεί”, “ki ama”» με τρία καινούργια τηλεοπτικά σποτ. Οι νέες ταινίες, που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το δημιουργικό τμήμα της εταιρείας Trabaho, έχουν στόχο να αναδείξουν μέρος του φάσματος των ασφαλιστικών λύσεων που προτείνει η εταιρεία στο ελληνικό κοινό.

NN Hellas
Η NN Hellas λάνσαρε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Εσύ Μετράς» με τον brand ambassador της εταιρείας, Γιάννη Στάνκογλου. Κεντρικό μήνυμά της είναι ότι σε έναν κόσμο που αλλάζει καθημερινά, η ΝΝ Hellas προσφέρει σε όλους την ασφάλεια που χρειάζονται για να προχωρήσουν στο μέλλον. Η καμπάνια «έτρεξε» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα, με την υπογραφή της The Newtons Laboratory.

Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος λάνσαρε χιουμοριστική ψηφιακή καμπάνια, με στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης. Με κεντρικό μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας, τα οποία μας κάνουν να αναφωνούμε «oops». Διαφορετικοί oops χαρακτήρες σε 4 σύντομα videos, συμβολίζουν τον αστάθμητο «oops factor» – δημιουργώντας τη φυλή των oops. Την καμπάνια επιμελήθηκε η Unlimited.