Του ομίλου αγορών Αστέρας, που θα ενσωματώσουν την εταιρική ταυτότητα της SPAR
Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού «σελφ σέρβις» (το σχετικό άρθρο δημοσιεύεται στο τεύχος Μαρτίου), στη συντριπτική τους πλειονότητα τα ισχυρότερα μέλη του ομίλου αγορών Αστέρας, με τον οποίο η SPAR International συνεργάζεται στρατηγικά, έχουν συναινέσει στο να ενσωματώσουν πλήρως στα καταστήματά τους την εταιρική ταυτότητα της SPAR, «αναγγέλλοντας» έτσι στο εσωτερικό του ομίλου ότι επέρχονται αλλαγές στην εικόνα και την κουλτούρα του και απευθύνοντας στην αγορά το μήνυμα ότι το δίκτυο του ομίλου θα αρχίσει σταδιακά να αποκτά τη δομή ενός επώνυμου συστήματος.

Τα πρώτα 7 ή 8 καταστήματα που θα μετονομαστούν έχουν ήδη επιλεγεί. Στην ανάλογη διαδικασία θα ενταχθούν συν τω χρόνω τα δέκα ισχυρότερα σχήματα του Αστέρα, που ελέγχουν συνολικά περί τα 80 σημεία πώλησης. Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν πως στελέχη του ολλανδικού ομίλου συζητούν και με επιχειρηματίες που δρουν ανεξάρτητα, τονίζοντας ότι «δεν πρέπει να αποκλείονται οι εκπλήξεις, όπως για παράδειγμα η σύναψη συμμαχιών με μικρομεσαίες αλυσίδες που ανήκουν σε μεγαλύτερους ομίλους αγορών…». Για τη στρατηγική του διεθνούς ομίλου, αλλά και για την εξέλιξη της παρουσίας του στην ελληνική αγορά θα μιλήσει στο 8ο συνέδριο σελφ σέρβις «Food Retail CEO Forum» (www.selfserviceceoforum.gr), που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 20 Μαρτίου, ο Evan Christophides, Retail Development Manager, SPAR International.