Keynote ομιλία στο συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17

Τι θα γίνει εάν κάθε brand αρχίσει να παράγει το δικό του περιεχόμενο και πόσο αποτελεσματικά μπορούν να είναι τελικά όλα αυτά τα branded μηνύματα; Αυτό το ερώτημα θα απαντήσει ο Massimo Capucci, Head of Planning της M&C Saatchi και keynote ομιλητής στο συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιουνίου, στο Maroussi Plaza.

Στην παρουσίασή του με τίτλο «What kind of content for brands?», ο βραβευμένος διαφημιστής θα αναλύσει ότι «σε έναν κόσμο όπου οι χρήστες κοιτάζουν πώς θα αποφύγουν τα μηνύματά μας, εμείς ως marketers πρέπει να βρούμε πιο έξυπνους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας. Και αυτή η επικοινωνία πρέπει να επενδύει στο περιεχόμενο. Σε ιστορίες με τις οποίες θα είναι διατεθειμένο να ασχοληθεί το κοινό μας γιατί πολύ απλά θα του προσφέρουν αξία».

Πώς μπορούμε, λοιπόν, να υπερκεράσουμε το δεδομένο clutter; Ο ίδιος μας καλεί «να εστιάσουμε σε Content Marketing στρατηγικές οι οποίες θα ενισχύσουν τη θετική επίδραση που μπορεί να έχουν τα brands και το περιεχόμενό μας στη ζωή των χρηστών». Στη σκηνή του Content Marketing & Native Advertising’17 θα ανέβουν 7 ξένοι ειδήμονες και πολλοί διακεκριμένοι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς. Περισσότερες πληροφορίες στο www.contentandnative.gr.