Marketing Week

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Στη Phocus ανέθεσε η Medochemie Public Relations | 18 Δεκεμβρίου 2017 | 16:13 Στη Phocus ανέθεσε η φαρμακευτική εταιρεία Medochemie Ltd το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας, το οποίο μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει υπηρεσίες δημιουργικού σχεδιασμού, παραγωγής περιεχομένου, ψηφιακής επικοινωνίας, Internal Communication, προωθητικών ενεργειών, κ.α.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

18/12, 16:17
Με νέο όνομα και στρατηγική η Αέριο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας
Την έναρξη ενός νέου κύκλου δραστηριότητας ανακοίνωσε η εταιρεία Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας, καθώς μετονομάζεται σε «ZeniΘ» και υιοθετεί ολιστική, 360ο προσέγγιση απευθυνόμενη σε όλη την ελληνική επ...

Advertising

14/12, 16:05
H MullenLowe λανσάρει το Olistel της Power Health
To Olistel, το οποίο δημιουργήθηκε από την Power Health για να προσφέρει ολιστική φροντίδα του οργανισμού σε 5 άξονες, με 2 ενεργά συστατικά από 22 φρούτα και λαχανικά, προβάλλεται μέσα από το νέο τηλ...

Media

13/12, 16:19
Ο Αnt1 στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού»
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Αnt1 «Κάθε Παιδί, μία Αγκαλιά», φέτος τα Χριστούγεννα, Ρουκ Ζουκ και Still Standing παίζουν και στηρίζουν τα παιδιά από τον Οργανισμό «Το ...

Creativity

15/12, 09:49
MullenLowe Athens | Ζεμύθα Ήπειρος | Καμπάνια
Η MullenLowe Athens υπογράφει τη νέα καμπάνια της Ήπειρος, για το λανσάρισμα της νέας Ζεμύθας με τα χαμηλά λιπαρά και την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

18/12, 16:16
Ο Νίκος Πεφάνης CEO στην 24Media
Ο Νίκος Πεφάνης, καταξιωμένο στέλεχος της αγοράς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, αναλαμβάνει από την 1η Ιανουρίου 2018 καθήκοντα CEO στην 24Media.

Public Relations

18/12, 16:17
Την αία relate επέλεξε η εζα
H αία relate αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης.

Market Research

8/12, 13:50
Βraincandy: Πώς νιώθουν σήμερα οι Έλληνες για τις μάρκες αυτοκινήτων;
H Braincandy, εταιρεία έρευνας αγοράς με ειδίκευση σε καινοτόμες μεθοδολογίες, διοργανώνει ανοιχτό δωρεάν webinar όπου θα παρουσιαστούν ευρήματα έρευνας εικόνας για μάρκες αυτοκινήτου, η οποία πραγματ...

Μόνιμες Στήλες

18/12, 08:42
Ποιος φοβάται την τεχνολογία;
Οι marketers. Μόνον το 8% των marketers παγκοσμίως φαίνεται να διαθέτει ικανοποιητική κατανόηση των τεχνολογικών λύσεων που ήδη διαθέτει και του τρόπου με τον οποίο οι λύσεις αυτές υπηρετούν την επιχε...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778