Marketing Week

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

ΣΕΔΕΑ: «Οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλείο δημοκρατικού διαλόγου» Market Research | 20 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:39 Με ανακοίνωσή του, ο ΣΕΔΕΑ επαναφέρει το θέμα της τήρησης των κανόνων δεοντολογίας στον τομέα των δημοσκοπήσεων, οι οποίες όπως επισημαίνει αποτελούν ιδιαιτέρως σημαντικό εργαλείο δημοκρατικού διαλόγου που προσφέρει ισότιμη πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες, τόσο στους πολίτες όσο και στο πολιτικό σύστημα: «Προϋπόθεση αποτελεί η τήρηση των διεθνών κανόνων δεοντολογίας της έρευνας αγοράς, την τήρηση των οποίων επιδιώκει να διασφαλίσει ο Ν 3603/2007...
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

20/9, 16:41
Ενημερωτική εκδήλωση από ΕΕΔΕ και ΟΠΕΜΕΔ
Εκδήλωση της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και του Οργανισμού Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών (ΟΠΕΜΕΔ) για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεω...

Advertising

20/9, 16:42
Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, βλέπει ο IAB Hellas
Μια αίσθηση συγκρατημένης αισιοδοξίας αφήνουν τα ευρήματα της έρευνας ΑDEX από το ΙΑΒ Hellas για τη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το α’ εξάμηνο του 2017, καθώς παρά την τυπική αρνητική ποσοστιαία με...

Media

20/9, 16:43
Στις 2/10 η πρεμιέρα του Nomads στον Αnt1
Ο Αnt1 έρχεται τον Οκτώβριο με το Nomads, μια νέα τηλεοπτική πρόταση δράσης και περιπέτειας με παρουσιαστή τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Creativity

15/9, 10:43
Publicis One | Κόρπη | Καμπάνια
Μία νέα καμπάνια για το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή δημιούργησε η Publicis One.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

20/9, 16:45
Lux και Imba σε digital καμπάνια
Για να αποτελέσει μια γυναίκα πηγή έμπνευσης δεν αρκεί μόνο η ομορφιά της, γιατί όταν νιώθει υπέροχα το αισθάνονται και οι γύρω της.

Public Relations

20/9, 16:46
Η Communication Effect δημιουργεί την Digital Effect
Στη δημιουργία της Digital Effect, ενός νέου digital boutique agency, προχώρησε η Communication Effect.

Market Research

18/9, 15:46
Η ESOMAR γιόρτασε τα 70 της χρόνια
Η Άντζελα Σταθοπούλου, Partner – Research Director της Metron Analysis, συμμετείχε ως ESOMAR Representative στην Ελλάδα στο ετήσιο συνέδριο της ESOMAR με τίτλο «Visionary» που έγινε πρόσφατα στο Άμστε...

Μόνιμες Στήλες

20/9, 09:40
Προβολή αυτοκινήτου σε ένα car-free νησί
Σε αυτή τη στήλη έχω συχνά αναφερθεί σε παραδείγματα από μάρκες που εκμεταλλευόμενες το ξεκάθαρα ορισμένο DNA τους, σχεδιάζουν τις κατάλληλες ενέργειες για να χτίσουν περαιτέρω ένα ισχυρό brand equity...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778