Marketing Week

Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Νίκος Κουμέττης: «Το Fuzetea σηματοδοτεί τη νέα, total beverage στρατηγική μας» Advertising | 19 Ιανουαρίου 2018 | 15:16 Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea που τοποθετεί σε 37 χώρες στην Ευρώπη.
Διαβάστε το άρθρο

Marketing

19/1, 15:17
Η Vodafone προτιμώμενος πλειοδότης για τη Cyta Hellas
Τα Διοικητικά Συμβούλια της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου και της θυγατρικής της εταιρείας Digimed Communications LTD (Πωλητές), στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού που προκήρυξαν, ανακήρυξαν την Πέμπ...

Advertising

18/1, 14:12
Η Cambo γίνεται μέλος της ΕΔΕΕ
Μέλος της ΕΔΕΕ αποτελεί πλέον η Cambo, η ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2009, με έδρα την Αθήνα και παρουσία σε περισσότερες από 24 χώρες.

Media

19/1, 15:18
Πρώτο βήμα για τον διαγωνισμό ψηφιακών συχνοτήτων ραδιοφώνου
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ανακοίνωσε τη δημοσίευση του Τεύχους Προκήρυξης της Δημοπρασίας για τη χορήγηση Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ραδιοφωνι...

Creativity

19/1, 09:11
Communication Effect | HP | Digital
Η Communication Effect ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας του HP Sprocket στα social media.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Digital / New Media

19/1, 15:20
Ο Δήμος Σταθάτος στην Digital Minds
Στο δυναμικό της Digital Minds εντάχθηκε ο Δήμος Σταθάτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Head of Content, καθοδηγώντας το creative τμήμα της εταιρείας, αλλά και το τμήμα παραγωγής video περιεχομένου.

Public Relations

17/1, 17:55
Στην Touchpoint Strategies η Β. Καυκάς
Την Touchpoint Strategies επέλεξε η Β. Καυκάς για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.

Market Research

18/1, 14:19
Nielsen: Ενδείξεις σταθερότητας για τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen στην Ελλάδα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανέρχεται στις 60 μονάδες το 3ο τρίμηνο 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 8 μονάδων, επηρεαζόμενος κυρ...

Μόνιμες Στήλες

19/1, 09:10
Σε τι διαφέρουν branding & ad agencies;
Η παρανόηση που υπάρχει για τους δυο τύπους εταιρειών οδηγεί συχνά στο να θεωρούνται εναλλάξιμες οντότητες.

Κυκλοφορεί το τεύχος 1530

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778