Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Μόνιμες Στήλες

Editorial

13/1, 17:23
Νέα δεδομένα για την μέτρηση τηλεθέασης…
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στη χώρα μας προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα τηλεθέασης της Nielsen για την τ...

Brain Stories

11/1, 10:00
Total CX vs Touchpoints
Στο προηγούμενο άρθρο διηγήθηκα μια προσωπική εμπειρία μου με πάροχο τηλεφωνίας, μέσα από διάφορα touchpoints (κατάστημα, τηλεφωνικό κέντρο, ιστότοπο)...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

7/1, 14:03
Τύπος: Αναζητείται περιεχόμενο και αξιοπιστία
Ποιο είναι το μέλλον του χαρτιού και των εφημερίδων; Το ερώτημα επανέρχεται στη χώρα μας αμείλικτο με τη διαρκή πτώση της διαφημιστικής δαπάνης που κα...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

21/1, 09:34
"Marketing... Rules!" του Γιάννη Ρόκκα
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… H μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα είναι να συνεχίσουν να κάνουν καλά τη δουλειά το...

Λόγω... επικοινωνίας

4/1, 09:08
Στην εποχή των κίτρινων γιλέκων
«Χρειαζόμαστε ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο», ανέφερε ο υπουργός εξωτερικών της Γαλλίας σχολιάζοντας το κίνημα των κίτρινων γιλέκων.

Brand Forward

18/1, 12:38
Το τέλος του «blanding»;
Έχουν περάσει ήδη πέντε χρόνια από την πρώτη φορά που έγραψα άρθρο για το συγκεκριμένο φαινόμενο και από τότε έχω επανέλθει αρκετές φορές.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

5/11, 09:17
Log-level data
Τα log-level data είναι όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα impression, όπως, δεδομένα γεωγραφικής προέλευσης, διευθύνσεις URL, αναγνωριστικά cooki...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778