Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

Μόνιμες Στήλες

Brave New World

1/3, 09:26
Brave New World: «Οι μάρκες είναι σχέσεις»
Η σχέση των Ελλήνων με τις μάρκες είναι μια σχέση πάθους: λαός μεσογειακός και εξωστρεφής, μας αρέσει να εκφράζουμε τις επιλογές και τις προτιμήσεις μ...

Editorial

18/3, 09:55
«Ένας δημιουργικός δεν είναι διαρκώς …δημιουργικός»
Το φυσιολογικό είναι βαρετό. Τι είναι φυσιολογικό στα ταπεινά μου μάτια; Το να φοβάσαι να ξεφύγεις από τις νόρμες και απλώς να γίνεις ότι περίμεναν οι...

Brain Stories

21/3, 11:07
Tesco και απλοϊκές αναλύσεις
Στην προηγούμενη ιστορία αναφέρθηκα στους κινδύνους που εγκυμονεί η προσήλωση σε δείκτες (KPIs) που είναι εύκολα μετρήσιμοι, αντί για δείκτες που είνα...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

8/3, 10:22
Μύρισαν εκλογές…
Το τελευταίο διάστημα έχουν ανοίξει πολλά θέματα που αφορούν την ενίσχυση των ΜΜΕ από το κράτος και την κυβέρνηση. Η αρχή έγινε με την τροπολογία που ...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

14/3, 09:05
Marketing στην εποχή των μεγάλων αλλαγών
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… να δρα σε ένα κόσμο που αλλάζει με καταιγιστικό ρυθμό, χωρίς να ξεχάσει το βασικό του σκοπό: να ...

Λόγω... επικοινωνίας

11/2, 10:41
Positive change
«Είναι καιρός να αναγνωρίσουμε ότι οι μάρκες παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση της κυρίαρχης κουλτούρας».

Brand Forward

12/3, 09:38
A lovebrand on love
Act for Love» μας λέει η Lacta, ξαφνιάζοντας ευχάριστα όσους παραπονούμαστε ότι το ελληνικό μάρκετινγκ δεν γεννάει θέματα για συζήτηση.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

5/11, 09:17
Log-level data
Τα log-level data είναι όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα impression, όπως, δεδομένα γεωγραφικής προέλευσης, διευθύνσεις URL, αναγνωριστικά cooki...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1560

  • Generation Y: «Η 4η βιομηχανική επανάσταση μας βρίσκει να οδηγούμε τις εξελίξεις»
  • MyBank: Τραπεζική καινοτομία και πελατοκεντρικότητα: e-payments σε πραγματικό χρόνο
  • Δείτε τα περιεχόμενα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778