Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

Μόνιμες Στήλες

Editorial

Δημήτρης Κορδεράς 18/1, 12:31
Η γοητεία των τεσσάρων “κόσμων”
Aν προσπαθήσουμε να βρούμε θετικά στοιχεία και νοοτροπίες που δημιούργησε ή ανέδειξε η οικονομική (και όχι μόνο...) κρίση των τελευταίων 6 ετών, ένα α...

Επί τάπητος

22/2, 10:57
Διαφήμιση σημαίνει ελευθερία
Επιτέλους ο χώρος της διαφήμισης αποφάσισε να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Με μια επιστολή που υπογράφουν πέντε φορείς που καλύπτουν το σύνολο ου...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Λόγω... επικοινωνίας

Κατερίνα Πολυμερίδου 18/1, 13:24
Όταν το marketing «χάνει» τον στόχο
Το 91% των 100 marketing directors που ερωτήθηκαν σε πρόσφατη έρευνα για τη σχέση τους με τον κόσμο του digital, συμφώνησε ότι «κλειδί του αποτελεσματ...

Brand Forward

Γιώργος Αναστασιάδης 18/1, 13:26
Booming Boomers
Τον περασμένο Νοέμβριο έτρεξα τον πρώτο μου Μαραθώνιο. Πριν τον αγώνα, οι φίλοι με πείραζαν ότι στόχος μου θα έπρεπε να ήταν μια επίδοση κάτω από 3:56...

Modern Advertising

Γιάννης Δοξαράς 29/11, 13:26
Το «Ψηφιακό πορτοφόλι του καταναλωτή» – Το μέλλον στα προγράμματα πιστότητας
Μπορεί πολλοί να υποστηρίζουν ότι η περίοδος της κρίσης είναι συνώνυμο των χαμηλών τιμών και των προσφορών. Στην πραγματικότητα, όμως, οι καταναλωτές ...

CMO 2020

Οδυσσέας Ντότσικας 27/9, 15:11
Η δύναμη της συνήθειας και η ευκαιρία της Mobile Διαφήμισης
Με δύο προϊόντα το τρίτο δώρο: Ενώ πλέον λοιπόν αναγνωρίζουμε και χρησιμοποιούμε εκτενώς πρακτικές behavioral economics στο marketing, αδυνατούμε πολλ...

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Automotive Marketing: Υπό ποιές προϋποθέσεις θα ανακάμψει η αγορά αυτοκινήτου;

Η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, αλλά και η συγκρατημένη ψυχολογία που διέπει αυτή τη στιγμή το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση επιχειρήσεων και ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς κ.ά.) αλλά και το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία), επιδρούν με τη σειρά τους και με ανάλογο τρόπο στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778