Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

Μόνιμες Στήλες

Editorial

13/9, 09:12
Μέρες ραδιοφώνου νυν και αεί…
Με τη διαδικασία αδειοδότησης τηλεοπτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας να ολοκληρώνεται σιγά-σιγά, η προσοχή της Πολιτείας αναμένεται να περάσει στο...

Brain Stories

25/6, 08:23
Μη σκέφτεστε. Αλλάζετε την πραγματικότητα.
Στην προηγούμενη ιστορία μιλήσαμε για τη σημαντικότητα των συσχετίσεων (associations) στη διατήρηση της πραγματικότητας από τον εγκέφαλό μας.

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

17/9, 08:19
Τελείωσαν τα μνημόνια και έρχεται άραγε η ανάκαμψη;
Η διαφήμιση ως πρόδρομη μεταβλητή, στις κανονικές οικονομίες που ζουν κανονικούς οικονομικούς κύκλους, προβλέπει -μας λέει η οικονομική θεωρία και τα ...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

14/9, 09:28
"Marketing... Rules!" της Τζελίνας Κουκουμέλη
Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα… θεωρώ ότι είναι η υλοποίηση μίας φρέσκιας ιδέας μελετώντας και προλαβαίνοντας τα διεθνή trends. Μιας ι...

Λόγω... επικοινωνίας

7/9, 09:45
«Προκα λώντας» το Effectiveness
Συναίσθημα και χιούμορ. Είναι αυτά τα δύο στοιχεία η μοναδική και απαραίτητη συνθήκη για την αποτελεσματικότητα στη διαφήμιση;

Brand Forward

20/9, 09:31
To απόλυτο disruption
Προφανώς ο σημερινός marketer είναι πλήρως εξοικειωμένος με την έννοια του category disruption.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

26/7, 09:16
Programmatic & GDPR
Με την άφιξη του GDPR, πέρα από την αναγέννηση του contextual targeting, υπάρχει και μεγάλη ζήτηση για programmatic guaranteed deals.

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκδηλώσεις - Συνέδρια

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778