Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

Μόνιμες Στήλες

Editorial

Δημήτρης Κορδεράς 16/2, 14:36
Η δημιουργική ιδέα στο branded entertainment…
«Το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς. Οι διαφημιζόμενοι κατανοούν την αξία συμμετοχής σε αυτό το περιεχόμενο, καθώς το βλέπουν ως αληθινό κ...

Επί τάπητος

7/12, 10:17
Μια ακόμα αναβολή του παραλόγου, για τους λάθος λόγους…
Άλλη μία αναβολή πήρε ο νόμος 4279 του 2014, που αφορά στη λεγόμενη υποχρεωτική απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Λόγω... επικοινωνίας

Κατερίνα Πολυμερίδου 25/11, 10:19
Από τους Communicators στους Hope Creators
Η στήλη φιλοξενεί τις σκέψεις του Γιάννη Φρέρη, Μέλος Δ.Σ. της EACD και Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρα Α.Ε. Αφορμή, ...

Brand Forward

Γιώργος Αναστασιάδης 11/10, 18:10
Να μείνω Ελλάδα ή να φύγω στο εξωτερικό (2);
Δράττομαι των δυνατοτήτων που μου παρέχουν η μακροχρόνια επαγγελματική επαφή μου με μεγάλα τμήματα της αγοράς και η ακαδημαϊκή μου δραστηριότητα, ώστε...

Modern Advertising

Γιάννης Δοξαράς 29/11, 13:26
Το «Ψηφιακό πορτοφόλι του καταναλωτή» – Το μέλλον στα προγράμματα πιστότητας
Μπορεί πολλοί να υποστηρίζουν ότι η περίοδος της κρίσης είναι συνώνυμο των χαμηλών τιμών και των προσφορών. Στην πραγματικότητα, όμως, οι καταναλωτές ...

CMO 2020

Οδυσσέας Ντότσικας 27/9, 15:11
Η δύναμη της συνήθειας και η ευκαιρία της Mobile Διαφήμισης
Με δύο προϊόντα το τρίτο δώρο: Ενώ πλέον λοιπόν αναγνωρίζουμε και χρησιμοποιούμε εκτενώς πρακτικές behavioral economics στο marketing, αδυνατούμε πολλ...

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα Ποτά: Με βασικό «συστατικό» την ψηφιακή επικοινωνία

Με την εορταστική περίοδο προ των πυλών, τα αλκοολούχα ποτά έχουν την «τιμητική» τους. Με νέα λανσαρίσματα, ευρηματικές προωθητικές ενέργειες αλλά και διεύρυνση στις προτάσεις κατανάλωσης εντός και εκτός σπιτιού, τα αλκοολούχα διατηρούν ανά περίπτωση την «luxury» ταυτότητά τους, υιοθετώντας παράλληλα έναν πιο «fun» χαρακτήρα. Σταθερή παράμετρος σε όλα αυτά, παραμένει η προσήλωση στις αρχές του υπεύθυνου marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778