Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

Μόνιμες Στήλες

Editorial

9/6, 09:43
Οι προκλήσεις των social media
Oπως ανακοίνωσε το Facebook, το 2016 στο holiday season τα conversions που ήρθαν από mobile συσκευές ήταν περισσότερα από το desktop και στις ΗΠΑ συγκ...

Επί τάπητος

21/6, 09:57
Το τέλος μιας εποχής
Η καταγγελία δύο δανείων ιστορικών συγκροτημάτων τύπου που έγινε τις τελευταίες μέρες (80 εκατ. το ομολογιακό δάνειο της Πήγασος και 6,5 εκατ. ευρώ τη...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Λόγω... επικοινωνίας

12/6, 10:57
Έχουμε ξεμπερδέψει με τα «Equivalents»;
Πειθαρχικές συνέπειες προβλέπει νέα οδηγία του CIPR (Chartered Institute of Public Relations), για εκείνα τα μέλη του που θα εντοπισθούν να χρησιμοποι...

Brand Forward

15/6, 09:01
Το τέρας των προσφορών
Hταν Φεβρουάριος του 2013 όταν συζητώντας με ανώτατο στέλεχος μεγάλης αλυσίδας discount super markets συμφωνούσαμε ότι το concept του discounter στην ...

Modern Advertising

29/5, 10:41
User Experience: «Kλειδί» στο Loyalty
Με ολοένα και περισσότερες εταιρίες να στρέφουν το ενδιαφέρον τους στη δημιουργία ενός ισχυρού προγράμματος πιστότητας (loyalty program), με επίκεντρο...

CMO 2020

Οδυσσέας Ντότσικας 15/3, 12:24
It’s the Value Exchange Stupid!
To 1992 ο Bill Clinton με μία συνεχώς επαναλαμβανόμενη φράση, «It’s the economy stupid», κατάφερε να επικεντρώσει την προσοχή της ομάδας του και μετέπ...

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

25/4, 11:31
Millennials on Millennials
Εδώ και αρκετό καιρό διάφοροι ερευνητές έχουν προσπαθήσει να προσδιορίσουν τις media συνήθειες των millennials, αλλά η Nielsen (Νέα Υόρκη) προσέγγισε ...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778