Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

Μόνιμες Στήλες

Editorial

15/12, 09:39
«Να κοιτάς τη δουλειά σου»…
«Στην Ελλάδα, όλοι κρίνουμε τους ανταγωνιστές μας με απίστευτη αυστηρότητα, ενώ θα ήταν κουλ αν πρώτα βλέπαμε τις δικές μας πομπές. Με απασχολούν πολύ...

Brain Stories

7/12, 08:59
Είστε σίγουροι ότι ξέρετε τι θέλετε;
Τι από τα παρακάτω θα επιλέγατε εάν μπορούσατε; Μια φανταστική εβδομάδα διακοπών ή μία φανταστική εβδομάδα που ακολουθείται από δύο επιπλέον, σχετικά ...

Φήμη & Επι-κοινωνία

4/12, 11:02
Η Βιώσιμη Ανάπτυξη δεν είναι «μόδα»
Τα τελευταία χρόνια ακούμε και διαβάζουμε ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις εφαρμόζουν προγράμματα για το περιβάλλον και την κοινωνία ευρύτερα.

Επί τάπητος

13/12, 09:56
Νέα ιστορία αθλιότητας, τύπου αγγελιοσήμου
Νεκρανάσταση του αγγελιοσήμου, με επιβολή του με άλλο όνομα αυτή τη φορά στο διαδίκτυο και ταυτόχρονη επαναφορά της λογικής των φόρων υπέρ τρίτων από ...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

20/11, 08:59
Κακές πρακτικές ξανά…
Στις 25 Σεπτεμβρίου και στις 6 Οκτωβρίου δημοσιεύθηκαν δύο επιστολές της Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε. προς τον ΣΔΕ και την ΕΔΕΕ, που αναφέρονταν στην απροθυμία των κ...

Λόγω... επικοινωνίας

4/12, 12:56
Pitch Evaluator
Δεν ήταν η είδηση της ημέρας, αν και ίσως θα έπρεπε. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας (EACA) δημιούργησε και παρουσίασε πρόσφατα το «Pitch Eva...

Brand Forward

11/12, 10:53
Έλεος πια Ελληνικό Δημόσιο!
Έχεις δει αρκετές προκηρύξεις διαγωνισμών του Ελληνικού Δημοσίου ώστε να ξέρεις καλά ότι όταν ένας δημόσιος φορέας προκηρύσσει διαγωνισμό για branding...

Modern Advertising

24/10, 09:58
Οι αλλαγές του GDPR στο marketing
Οι περισσότεροι μας ακούμε όλο και περισσότερο τελευταία για το κορυφαίο ζήτημα στον ψηφιακό κόσμο, το e-privacy.

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

20/11, 09:06
User experience
Οι publishers μιλούν συχνά για τη δέσμευσή τους στο user experience. Όμως, δεν είναι όλοι οι χρήστες όμοιοι.

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778