Marketing Week - Μόνιμες Στήλες

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

Μόνιμες Στήλες

Editorial

13/1, 17:23
Νέα δεδομένα για την μέτρηση τηλεθέασης…
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στη χώρα μας προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα τηλεθέασης της Nielsen για την τ...

Brain Stories

11/1, 10:00
Total CX vs Touchpoints
Στο προηγούμενο άρθρο διηγήθηκα μια προσωπική εμπειρία μου με πάροχο τηλεφωνίας, μέσα από διάφορα touchpoints (κατάστημα, τηλεφωνικό κέντρο, ιστότοπο)...

Φήμη & Επι-κοινωνία

12/3, 09:43
Δημιουργώντας ένα «κίνημα»
Τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις και η επικοινωνία τους έχουν στραφεί στη δημιουργία περιεχομένου κάθε μορφής ως το πιο δυνατό εργαλείο με στόχο ν...

Επί τάπητος

7/1, 14:03
Τύπος: Αναζητείται περιεχόμενο και αξιοπιστία
Ποιο είναι το μέλλον του χαρτιού και των εφημερίδων; Το ερώτημα επανέρχεται στη χώρα μας αμείλικτο με τη διαρκή πτώση της διαφημιστικής δαπάνης που κα...

Ακροθιγώς

Περικλής Βανικιώτης 13/4, 15:07
Ιδιαιτερότητες…
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του περιβάλλοντος (του digital εννοώ, μην παρεξηγηθούμε) είναι μια περίεργη αντίθεση, που λέει ότι όσο γρήγορα τρέχουν τα ...

Guest Editor

5/1, 08:27
Deep Learning στη διαφήμιση
Το τελευταίο διάστημα οι συζητήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη κυριαρχούν, με σημαίνουσες προσωπικότητες και παγκόσμιους κολοσσούς να υποστηρίζουν και ...

Marketing... Rules!

21/1, 09:34
"Marketing... Rules!" του Γιάννη Ρόκκα
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του marketing σήμερα είναι… H μεγαλύτερη πρόκληση για τους marketers σήμερα είναι να συνεχίσουν να κάνουν καλά τη δουλειά το...

Λόγω... επικοινωνίας

4/1, 09:08
Στην εποχή των κίτρινων γιλέκων
«Χρειαζόμαστε ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο», ανέφερε ο υπουργός εξωτερικών της Γαλλίας σχολιάζοντας το κίνημα των κίτρινων γιλέκων.

Brand Forward

18/1, 12:38
Το τέλος του «blanding»;
Έχουν περάσει ήδη πέντε χρόνια από την πρώτη φορά που έγραψα άρθρο για το συγκεκριμένο φαινόμενο και από τότε έχω επανέλθει αρκετές φορές.

Modern Advertising

15/6, 09:53
Marketing & διαφάνεια
Στις 25 Μαΐου με την εφαρμογή του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) αλλάζουν πολλά!

CMO 2020

2/10, 09:29
Marketing στην εποχή των bitcoins
Το νέο entry στο λεξιλόγιο του σύγχρονου CMO θα είναι το block chain.

PR Outsider

Μαρία Φωλά 4/7, 12:22
Το Δέντρο της Ζωής
Πώς να μιλήσεις σε ανθρώπους υγιείς για την ασθένεια που χτυπά αλύπητα εκατομμύρια άλλους σε όλη τη γη; Πώς να αποφύγεις συμπεριφορές και αντιδράσεις ...

Media:Possible

5/11, 09:17
Log-level data
Τα log-level data είναι όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με ένα impression, όπως, δεδομένα γεωγραφικής προέλευσης, διευθύνσεις URL, αναγνωριστικά cooki...

Plan B

Λίνα Σάρι 25/11, 10:40
The new kid on the block is the «block»
Η αυξανόμενη διάδοση και υιοθέτηση λογισμικού ad blocking διαταράσσει τα online media. Και το κάνει αμείλικτα. Σύμφωνα με το PageFair/Adobe report, μέ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 1555

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778