Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, ATCOM: «Τεχνολογία και personalisation οδηγούν στην εποχή των omnipresent brands»Τι επιφυλάσσει για τα brands η τεχνολογική εξέλιξη και πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο; Ποια είναι τα σημαντικότερα δι... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα
Pelle Sjoenell, Worldwide Chief Creative Officer BBH: Αυτό που ονομάζουμε «πρόβλημα», δεν υφίσταταιΗ Bartle Bogle Hegarty είναι ένα από τα κορυφαία agencies παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες. Ο Pelle Sjoenell, νικητής πολλών Cannes Lions, είναι ο διάδοχο... Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα