Marketing Week

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020

Creativity

Marketing Week Online( 13 Ιανουαρίου 2020)
13 Ιανουαρίου 2020 | 10:55 Γράφει η Κουτήφαρη  Ευγενία Topics: Campaigns Σχετικές Εταιρίες: TRIBE

Η ΙΔΕΑ: Ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife ERB λανσάρει καμπάνια επικοινωνίας, με την υπογραφή της Tribe, με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;», έχοντας ως στόχο να υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις αξίες και τις επιδιώξεις που τον παρακινούν καθημερινά. Η νέα καμπάνια εστιάζει στην αυθεντικότητα που βρίσκεται πίσω από ό,τι μας εμπνέει και στην αισιοδοξία για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε. Αποτελούμενη από έξι ιστορίες, η καμπάνια παρουσιάζει την ώρα που κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές ανακαλύπτει αυτό που έχει σημασία και αξία για τη ζωή του.

Μια μητέρα που απολαμβάνει τη θάλασσα και τον ήλιο με την οικογένειά της, ένα μικρό αγόρι που παίζει τις πρώτες του νότες σε ένα πιάνο, ένας νέος επαγγελματίας που σχεδιάζει το επόμενο βήμα στην καριέρα του, μια ομάδα νέων καλλιτεχνών που παρεμβαίνουν εικαστικά στην πόλη, ένας νέος άνδρας που ανακαλύπτει τη στιγμή που γεννιέται το «θέλω» του, μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας που απολαμβάνει ένα ηλιόλουστο μεσημέρι στην αυλή της. Μέσα από τις ζωές των πρωταγωνιστών, η καμπάνια αφηγείται τον σκοπό μιας ασφαλιστικής που ασφαλίζει όλα όσα έχουν αξία για τον καθένα μας ξεχωριστά. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Movielab, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά.

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778