Marketing Week

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

Η ΙΔΕΑ: Ότι η 3Bit χτυπάει πάντα τρεις φορές, με τα τρία επίπεδα απόλαυσης, σοκολάτα, μπισκότο και κρέμα, ήταν γνωστό από την επικοινωνία της τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό όμως που δεν ξέραμε είναι ότι η 3Bit ξαναχτυπά με δύο νέες γεύσεις: Φράουλα και Choc ‘n’ caramel. Και στις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας της Ogilvy, βλέπουμε νεαρούς χαρακτήρες που δαγκώνουν μία 3Bit και σκαλώνουν, κυριολεκτικά, με την πρώτη μπουκιά.

Αυτήν τη φορά, η 3Bit χτυπά με δημιουργικό όχημα το glitch effect, αναδεικνύει την εκρηκτική αντίδραση που σου προκαλούν τα 3 επίπεδα απόλαυσης της 3Bit choco bar και «μας κάνει να θέλουμε να φάμε σκάλωμα». Η καμπάνια περιλαμβάνει υλικά και στα social κανάλια της 3Bit, με φρέσκια αισθητική. Την παραγωγή των σποτ επιμελήθηκε η Mοvielab, το post production η DVS και τη σκηνοθεσία ο Χρήστος Κανάκης.

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778