Marketing Week

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Ένα σύγχρονο μανιφέστο στη γυναίκα του σήμερα που απολαμβάνει τη ζωή της ξεχνώντας τα πρέπει και τους κανόνες, παρουσίασε η Δέλτα για τις δύο νέες σειρές Vitaline, σε μία καμπάνια με την υπογραφή της Wunderman Thompson. Στην τηλεοπτική καμπάνια για το Vitaline, παρακολουθούμε τρεις γυναίκες οι οποίες δεν φοβούνται να ρισκάρουν και να πάρουν αποφάσεις μη αναμενόμενες.

Μία πρίμα μπαλαρίνα που ακολουθεί την αγάπη της για το ποδόσφαιρο, μία δικηγόρος που κάνει στροφή 180 μοιρών στην καριέρα της και μια νεαρή κοπέλα που φροντίζει την εμφάνισή της όμως πιστεύει πως η πραγματική ομορφιά είναι αυτή που πηγάζει από μέσα μας. Γυναίκες που πάνω από όλα μας δείχνουν πόσο απολαυστικό είναι να είσαι απλώς ο εαυτός σου.

Στο ίδιο πλαίσιο, για αυτές τις γυναίκες το Vitaline αποτελεί στάση ζωής, μιας και είναι από τη φύση του εξίσου ανατρεπτικό με εκείνες. Κι αυτό γιατί συνδυάζει τα οφέλη τόσο μιας απολαυστικής, όσο και μιας υγιεινής επιλογής και έτσι καταρρίπτει και εκείνο, όπως και οι πρωταγωνίστριες της ταινίας, ένα στερεότυπο. Αυτό που λέει πως το απολαυστικό δεν μπορεί να είναι και υγιεινό.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778