Marketing Week

Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Η ΙΔΕΑ: Την καλοκαιρινή καμπάνια αντηλιακών ανέθεσε η Frezyderm στην imba, digital creative agency του ομίλου IPG Mediabrands. Mε γνώμονα μια στρατηγική που βασίζεται στο user generated content, η καμπάνια τοποθετεί τον καταναλωτή στο επίκεντρο και ευθυγραμμίζεται με την εποχή των social media: όλοι είμαστε content producers & consumers. Η ενέργεια #SunScreenRevolution καλεί το κοινό να γίνει κομμάτι της αλλαγής, δημιουργώντας την επόμενη διαφήμιση της Frezyderm στο site της καμπάνιας www.sunscreenrevolution.gr.

H καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» από τα τέλη Μαΐου και για την προώθησή της η imba έχει επιμεληθεί τη δημιουργία τριών hero videos, display και social media υλικών. Στον διαγωνισμό, όλοι έχουν την ευκαιρία να πάρουν μέρος φωτογραφίζοντας το Frezyderm αντηλιακό τους ή χρησιμοποιώντας το ειδικό Frezyderm φίλτρο που μπορούν να βρουν στην κάμερα του Facebook.
 
Ο διαγωνισμός δεν «αναγκάζει» τον χρήστη να αγοράσει το προϊόν για να συμμετάσχει, αλλά του δίνει τη δυνατότητα μέσα από τα φωτορεαλιστικά AR φίλτρα να επιλέξει και να ενθέσει το αγαπημένο του προϊόν στο περιβάλλον που επιθυμεί. Οι καλύτερες φωτογραφίες θα πρωταγωνιστήσουν στις Frezyderm διαφημίσεις του καλοκαιριού, ενώ οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν και Frezyderm kit για την παραλία.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778