Marketing Week

Κυριακή, 19 Μαΐου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Η ΙΔΕΑ: Η Garnier λάνσαρε πρόσφατα δύο νέες local καμπάνιες για τα brands ΒΒ Cream και Olia, με την υπογραφή της Publicis και με πρωταγωνίστριες καθημερινές γυναίκες. Η βασική ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι ο χαρακτήρας του brand της Garnier είναι καθαρά ανθρωποκεντρικός και απευθύνεται σε γυναίκες που αναζητούν προϊόντα αποτελεσματικά και εύκολα στη χρήση.

Έτσι, η καμπάνια έχει στόχο να έρθει πιο κοντά στις καταναλώτριες, προφέροντας ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες. Η νέα καμπάνια της Olia, προβάλλεται από τρεις όμορφες γυναίκες διαφορετικού στυλ και background. Tα 3 αυτά διαφορετικά προφίλ εκπροσωπούν τις 3 βασικές κατηγορίες γυναικών στις οποίες απευθύνεται το προϊόν. Με τον ίδιο τρόπο και η ΒΒ cream, πιστή στην ταυτότητα της για ένα ανεπιτήδευτο και φυσικό αποτέλεσμα, επιλεγεί ως γυναίκες-σύμβολα της καμπάνιας της, τρεις γυναίκες «της διπλανής πόρτας».

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778