Marketing Week

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Η ΙΔΕΑ: Μπορεί ένα άρωμα, ένας take away καφές ή ένα ποτήρι γάλα να κρύβει μέσα του λίγη αποταμίευση; Η επικοινωνία που δημιούργησε η Ogilvy για την Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει πως μπορεί. Κι αυτό γιατί με τη νέα υπηρεσία αυτόματης αποταμίευσης Pay & Save της Τράπεζας Πειραιώς, κάθε αγορά που κάνεις με χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, στρογγυλοποιείται προς τα πάνω (στο επόμενο ένα ευρώ ή στα επόμενα πέντε ευρώ) και η διαφορά αποταμιεύεται αυτόματα.

Για να μιλήσει με φρέσκο τρόπο για αυτή την πρωτότυπη υπηρεσία, που μας βοηθά να αποταμιεύουμε με τις καθημερινές μας αγορές, η Ogilvy δημιούργησε μία online καμπάνια που κρύβει την αποταμίευση σε διαφημίσεις καθημερινών ειδών. Σε μία τριπλέτα online videos βλέπουμε τις διαφημίσεις ενός αρώματος «με νότες βανίλιας, σανδαλόξυλου και αποταμίευσης», ενός βιολογικού γάλατος που κλείνει «γεύση και αποταμίευση, σε ένα μπουκάλι» και ενός καφέ από «εκλεκτό χαρμάνι αφρικανικών κόκκων και αποταμίευσης». Η καμπάνια, εκτός από τα online Μέσα συμπληρώνεται και από υλικά σε ραδιόφωνο και Τύπο. Την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Χάρης Βαφειάδης.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778