Marketing Week

Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Η ΙΔΕΑ: Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, ενημέρωσε και ευαισθητοποίησε τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης μέσω χιουμοριστικής ψηφιακής καμπάνιας. Με κεντρικό μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια αναδεικνύει τη σύγχρονη πλευρά του ασφαλιστικού κλάδου. Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας, τα οποία μας κάνουν, κάποιες στιγμές, να «σκοντάφτουμε» και να αναφωνούμε «oops». Διαφορετικοί oops χαρακτήρες σε 4 σύντομα videos, συμβολίζουν τον αστάθμητο «oops factor» - δημιουργώντας τη φυλή των oops. Παράλληλα, δημιουργήθηκε ο διαγωνισμός «oops challenge» στην ιστοσελίδα oops.gr, με δώρα ένα Samsung Galaxy Note 9, δύο Apple Watch Series 4 κ.ά. Η καμπάνια, με την επιμέλεια της Unlimited, «έτρεξε» για περίπου δύο μήνες, στο www.oops.gr, στην FB page και στο YouTube Channel της ΕΑΕΕ.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778