Marketing Week

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Creativity

Marketing Week Online( 10 Ιανουαρίου 2019)
10 Ιανουαρίου 2019 | 14:06 Γράφει η Κουτήφαρη  Ευγενία Topics: Campaigns Σχετικές Εταιρίες: TRIBE

Η ΙΔΕΑ: Με καμπάνια 360ο, που είναι ήδη στον «αέρα», ξεκίνησε το λανσάρισμα της νέας, εξελιγμένης digital banking εμπειρίας της Eurobank, με την υπογραφή της Tribe. Το νέο Eurobank Mobile App και το νέο Eurobank e-banking σχεδιάστηκαν για να κάνουν την ψηφιακή τραπεζική εμπειρία πιο ανθρώπινη από ποτέ. H καμπάνια που δημιούργησε η Tribe θυμίζει με μια σειρά χιουμοριστικών παραδειγμάτων πόσο παράξενη φαντάζει η ως τώρα digital banking εμπειρία μας, αν τη συγκρίνουμε με την πραγματική ζωή και παρουσιάζει τις νέες ψηφιακές πλατφόρμες της Eurobank, που με το πιο ανθρώπινο και απλό interface που σχεδιάστηκε ποτέ, επιδιώκουν να γίνουν πραγματικά «Το banking της δικής σου ζωής». To λανσάρισμα, παράλληλα με την τηλεοπτική καμπάνια, υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο επικοινωνιακό πλάνο που περιλαμβάνει έντονη παρουσία σε ραδιόφωνο, digital και social media, καθώς και σε instore υλικά.

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778