Marketing Week

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της καμπάνια, η οποία «τρέχει» τόσο με τηλεοπτικά σποτ, όσο και με digital δημιουργικό, σε sites και στα social media. Με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες», θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τα τέλη Νοεμβρίου και έχει ως στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία για τα οφέλη της ασφάλισης. Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, αποτυπώνεται η σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με προσωπικό μόχθο και θυσίες. Η οικογένεια, η κατοικία, αλλά και η εξασφάλιση μιας αξιοπρεπούς σύνταξης, αποτελούν τα καίρια θέματα που θίγονται, με στόχο την ανάδειξη της ασφάλισης ως το αποτελεσματικότερο μέσο πρόληψης για τον έλληνα πολίτη. Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τη McCann και αποτελεί το πρώτο από τα δύο bursts.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778