Marketing Week

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: H FCB Gnomi επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια της nrg, η οποία βρίσκεται στον «αέρα» με δύο νέες ταινίες, μετά την εξαγορά της εταιρείας από τη Motor Oil. Η πρώτη, μια cοrporate ταινία, μιλά για τη σιγουριά που μπορεί να νιώθει ο καταναλωτής, ξέροντας ότι πίσω από την nrg βρίσκεται μια μεγάλη ενεργειακή δύναμη, η Motor Oil. Έτσι, η nrg είναι πια ένας ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας που προσφέρει ρεύμα και φυσικό αέριο για κάθε σπίτι. H παραγωγή της ταινίας έγινε από την TopCut Modiano, με σκηνοθέτες τους ΚΙΜΙΝΟ. Η δεύτερη, μια χιουμοριστική /προϊοντική ταινία, παρουσιάζει έναν πελάτη της nrg, σαν ήρωα μιας κινηματογραφικής υπερπαραγωγής, γιατί τώρα πια, η σχέση του με την nrg δεν είναι μια απλή σχέση. Είναι μια σχέση που του τα δίνει όλα, είναι υπερπαραγωγή. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από τη Stefi, σε σκηνοθεσία του Χρήστου Κανάκη. Παράλληλα με την τηλεόραση, η καμπάνια «τρέχει» οnline, στο ραδιόφωνο και στον Τύπο.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778