Marketing Week

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360ο καμπάνια των Cream Crackers Παπαδοπούλου από τη Soho Square Athens, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη. Στην ΑTL επικοινωνία, ο Γιώργος Καπουτζίδης συνυπογράφει τα σενάρια, έχοντας 2 επίκεντρα: αφενός την πυρετώδη καθημερινότητα και πώς αυτή γίνεται λίγο πιο υποφερτή όταν τρως κάτι ελαφρύ και χορταστικό για να συνεχίσεις, και αφετέρου την αγωνιώδη προσπάθεια να κρατηθείς σε φόρμα και πώς και αυτό γίνεται λίγο πιο εύκολο, όταν έχεις πάντα μαζί σου κάτι ελαφρύ και χορταστικό για να σε κρατήσει. Το όχημα ήταν η πίσω-από-τις-κάμερες αίσθηση, η οποία δίνεται από διάφορα μικρά στοιχεία κατά τη διάρκεια των ταινιών. Για την digital επέκταση της επικοινωνίας, αξιοποιήθηκε το content από τα γυρίσματα των ταινιών και πάνω σε αυτά δημιουργήθηκε ένας διαγωνισμός σε microsite, στον οποίο ο κόσμος βλέπει ένα κομμάτι των βίντεο από τα ευτράπελα των γυρισμάτων, με σκοπό να μαντέψει τη συνέχεια, στη μορφή ερωτοαπαντήσεων. Την παραγωγή ανέλαβε η TopCut Modiano και τη σκηνοθεσία ο Χάρης Βαφειάδης.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778