Marketing Week

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Frank&Fame επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια των KFC, η οποία μιλά για την ντόπια καταγωγή των πρώτων υλών των KFC, με χιουμοριστικό τρόπο που αποθεώνει τον γνήσιο, ελληνικό χαρακτήρα και τη μοναδική ιδιοσυγκρασία όσων έχουν μεγαλώσει σε αυτή τη χώρα. Συγκεκριμένα, προβάλλει το ότι φτιάχνονται από φρέσκα ελληνικά κοτόπουλα Αγγελάκης. Για τις ανάγκες της επικοινωνίας, δημιουργήθηκε μία σειρά από outdoor υλικά με μηνύματα που απαντούν στο ερώτημα «πόσο ελληνικά είναι τα κοτόπουλα KFC;», χρησιμοποιώντας insights αποκλειστικής εντοπιότητας. Είναι τόσο ελληνικά, που μαλώνουν ποιο θα κεράσει, που βιάζονται να κορνάρουν στο φανάρι, που θα σου πουν τι έκαναν όταν οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια και που σίγουρα δίνουν το 12αρι της Eurovision στην Κύπρο. Η επικοινωνία θα επεκταθεί στο digital περιβάλλον και στα καταστήματα KFC, με περισσότερα, «τόσο ελληνικά» μηνύματα.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778