Marketing Week

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Socialab επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια της Energizer, με κεντρικό μήνυμα το «Ατελείωτη Ενέργεια». Η καμπάνια έκανε ντεμπούτο με ATL, BTL και Digital υλικά, καθώς και με ένα ανατρεπτικό ραδιοφωνικό. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει τη χρηστικότητα των προϊόντων της Energizer στην καθημερινότητα, αλλά και στις καλοκαιρινές διακοπές. Κάτω από την ομπρέλα της «Ατελείωτης Ενέργειας», διοργανώθηκαν events, διαγωνισμοί, παιχνίδια θησαυρού, BBQ night και μία σειρά από ενδιαφέροντα άρθρα. Επιπλέον, η Socialab μέσω του site ateleiotienergeia.gr, δημιούργησε μία sales promo ενέργεια: έναν διαγωνισμό που «έτρεξε» τους καλοκαιρινούς μήνες. Ενδεικτικά, στον αγώνα μεταξύ Κροατίας-Δανίας για το Μουντιάλ, διοργανώθηκε ένα διαδραστικό event όπου οι παρευρισκόμενοι έπαιξαν ένα «παιχνίδι θησαυρού» στην παραλία της Βούλας και ύστερα απήλαυσαν ένα BBQ κάτω απ’ τα αστέρια, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, η 24Media αρθρογραφούσε στο δίκτυό της για καλοκαιρινά θέματα, με την Energizer σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778