Marketing Week

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η McCann Athens επιμελήθηκε την τηλεοπτική καμπάνια για το λανσάρισμα της νέας, ελληνικής γεύσης Fanta. Είναι η πρώτη φορά που φτιάχτηκε μια Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκαλιού, αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά, βασισμένη στις προτιμήσεις και τις ιδιαιτερότητες του ελληνικού κοινού. Ταυτόχρονα, κυκλοφορεί και η νέα πορτοκαλάδα και λεμονάδα Fanta Zero, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό Stevia. Η επικοινωνία αποτελείται από μία σειρά τριών ταινιών, σε παραγωγή Filmiki Productions και βασίζεται σε όλα αυτά που βρίσκεις μόνο στην Ελλάδα: ήλιο πιο δυνατό από σολάριουμ, κάμπινγκ καλύτερο κι από πεντάστερο ξενοδοχείο και Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και περισσότερη απόλαυση.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778