Marketing Week

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Socialab παρουσίασε τη νέα καμπάνια της LEGO με concept «Χτίζουμε αναμνήσεις». Όλοι έχουμε δει να κυκλοφορούν στο Internet φωτογραφίες για την αίσθηση που προκαλείται… όταν πατάς ένα LEGO τουβλάκι. Μπορεί ακόμα και να την έχουμε νιώσει οι ίδιοι. Η Socialab εμπνεύστηκε από αυτό και έστρεψε την προσοχή της στο πόσες φορές μπορεί να έχουν πατήσει ένα LEGO τουβλάκι οι γονείς. Έτσι, βασιζόμενη στην αγάπη που έχουν όλοι για τα LEGO τουβλάκια, δημιούργησε ένα ευφάνταστο απαντητικό βίντεο σε όλες τις δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν, με πρωταγωνιστή έναν μπαμπά. Το βίντεο δημοσιεύτηκε στο digital περιβάλλον και αφιερώνεται στη διαδικασία του να μεγαλώνεις ένα παιδί, με όλα τα καλά αλλά και τα απρόοπτά της. Μαζί με το βίντεο, κυκλοφόρησε και ραδιοφωνικό σποτ με το αντίστοιχο concept.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778