Marketing Week

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Publicis One δημιούργησε για λογαριασμό της Bristol - Myers Squibb την καμπάνια ενημέρωσης και αφύπνισης για το μελάνωμα «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά». Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι πως όλοι κρατάμε τις καλύτερες αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές μας στιγμές κάτω από τον ήλιο, αλλά ξεχνάμε ποια ήταν η τελευταία φορά που καήκαμε από τον ήλιο. Δυστυχώς όμως, το δέρμα έχει τη δική του μνήμη και τα θυμάται όλα. Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε το website www.todermadenxehna.gr με σχετικό ενημερωτικό υλικό, στο οποίο οδηγεί τους χρήστες ένα εκτενές πλάνο επικοινωνίας που περιλαμβάνει outdoor, καταχωρήσεις, YouTube video, display και native ads, ενώ μέσω του Masthead του YouTube δημιουργήθηκε επιπλέον awareness για την καμπάνια. Την παραγωγή της ταινίας «Το Δέρμα Δεν Ξεχνά» ανέλαβε η Bezier και η Starlink «έτρεξε» το πλάνο για τα media.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778