Marketing Week

Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η νέα καμπάνια της JWT Athens για το Φρέσκο Γάλα Δέλτα και το λανσάρισμα της νέας του συσκευασίας, είναι στον «αέρα» από την Κυριακή 15 Απριλίου, εξυμνώντας τη μητέρα ως την πρώτη τροφό της ζωής. Η μάνα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά της, με την αγάπη, την αφοσίωσή της, αλλά και ένα ποτήρι φρέσκο γάλα που αποτελεί και την πρώτη διατροφική και ζωοποιό αξία. Αυτό το γάλα προσφέρει εδώ και 65 χρόνια η Δέλτα. Οι πρωταγωνίστριες μητέρες των δύο πραγματικών ιστοριών της καμπάνιας, αποτυπώνουν με συγκίνηση και υπερηφάνεια τη μητρική στήριξη και αγάπη. Η πρώτη ταινία αφορά τη Σοφία Πετρούνια και τον Χρυσό Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια και η δεύτερη ταινία, τη Μαρία Καρυανού, μητέρα τετράδυμων κοριτσιών. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Bright Shoe, με σκηνοθέτη τον Θοδωρή Παπαδουλάκη.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778