Marketing Week

Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Το marketing agency Ristart ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια του νέου blender της AEG, το οποίο φέρει το όνομα Blend It, με σκοπό την παρουσίαση και την προώθησή του στην ελληνική αγορά. Η Ristart πραγματοποίησε τη μελέτη, σχεδιασμό και υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας που περιλαμβάνει digital marketing ενέργειες και παραγωγή περιεχομένου για τα social media. Θέλοντας να διαφοροποιήσει το brand και παράλληλα να το συνδέσει με το ανάλογο κοινό, προτίμησε το «ζωντανό» digital oriented design, την αμεσότητα, τα έντονα χρώματα και τις bold τυπογραφίες. Η Ristart θέλησε να αναδείξει την ευκολία του να δημιουργείς με το blender της AEG με εύκολες συνταγές, χρηστικά tips και τα πλεονεκτήματα της συσκευής μέσα από την εμπειρία του χρήστη.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778