Marketing Week

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

Η ΙΔΕΑ: Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασε τη νέα του καμπάνια που τονίζει τη σημασία της φροντίδας της δικής μας αύρας. Με το προτρεπτικό μήνυμα που μας παρακινεί να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας «Φρόντισε την Αύρα σου», η νέα καμπάνια δίνει έμφαση στην αξία και στα οφέλη που προσφέρει το νερό, καθώς και στη σημασία της ενυδάτωσης και τη συμβολή του νερού στην καθημερινότητα. Αντλώντας έμπνευση από διαφορετικές στιγμές της ημέρας, το Αύρα δημιουργεί μία μεγάλη αλυσίδα ενυδάτωσης, θυμίζοντας πως, σε ό,τι κάνουμε, το νερό είναι ο σύμμαχος που αναζωογονεί και προσφέρει ισορροπία, φροντίδα, καθώς και την απαραίτητη ευεξία και ενέργεια για να συνεχίσουμε. Η ταινία δημιουργήθηκε από την Leon & Partners.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778