Marketing Week

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

Η ΙΔΕΑ: H Amstel παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, η οποία παίρνει θέση απέναντι σε στερεότυπα όπως «είσαι κοντός για μπάσκετ», «ο έρωτας δεν κρατάει για πάντα», «Αν δεν πετύχεις στις Πανελλήνιες δεν θα πετύχεις πουθενά». Με μια επικοινωνία που «ταράζει τα νερά», η Amstel απαντά σε όσους περιορίζονται πίσω από ταμπέλες και τους παροτρύνει να τις καταρρίψουν. Εμπνέει όλους μας να πιστέψουμε στις δυνατότητές μας, να δοκιμάσουμε νέες εμπειρίες και να τολμήσουμε όσα οι άλλοι νομίζουν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε. Δίνει, όμως, και ένα μήνυμα αισιοδοξίας σε όλους τους νέους που έχουν ακούσει ότι δεν υπάρχει πλέον λόγος να μείνουν στην Ελλάδα, εστιάζοντας σε όλα αυτά που μας εμπνέουν και μας συγκινούν στη χώρα μας. Τους παρακινεί να παραμείνουν και να δημιουργήσουν εδώ, στον τόπο τους. Με σημείο εκκίνησης αυτή τη νέα της τηλεοπτική ταινία, από την Τετάρτη 28 Μαρτίου, η Amstel προτρέπει σε μία νέα στάση ζωής και λέει: «Αγνόησε τις ταμπέλες, ζήσε τη ζωή πέρα από αυτές, και κέρνα μία Amstel αυτούς που σου τις έβαλαν». Την επιμέλεια της καμπάνιας έχει αναλάβει η Frank & Fame, ενώ την επικοινωνία της έχει αναλάβει η mscomm.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778