Marketing Week

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018

Η ΙΔΕΑ:

Η MullenLowe δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ της ελληνικής αλυσίδας Μy market, στο πλαίσιο της νέας εταιρικής καμπάνιας «Δικό μου είναι». Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει τη νέα ενιαία ταυτότητα της μεγάλης ελληνικής αλυσίδας, καθώς και τη νέα υπόσχεσή της προς τον καταναλωτή για ένα σύγχρονο και οικείο super market, το οποίο μπορεί να νιώθει «δικό του», ακριβώς όπως και τη γειτονιά του, το σπίτι του, την οικογένειά του, και καθετί που αφορά τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα συναισθήματά του. Μιλώντας σε πρώτο πρόσωπο για την ανάγκη για καλή ζωή και την επιθυμία για ωραία εμπειρία, τα My market διεκδικούν μια θέση στην καρδιά των καταναλωτών που δεν μπορεί να έχει κανένας άλλος: αυτή του «δικού τους» super market. Την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ πραγματοποίησε η Blink Productions σε σκηνοθεσία του Γιώργου Ζαφείρη. Η καμπάνια «Δικό μου είναι» θα εμφανιστεί σε όλα τα Μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά, αλλά και στα καταστήματα της αλυσίδας.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Από τη My market, Metro AEBE

Μαριάννα Παπαδοπούλου, Γενική Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας
Δημήτρης Χατζηγιάννης, Διευθυντής Τμήματος Marketing My market
Μαργαρίτα Ζερβού, Υπεύθυνη Τμήματος Marketing My Market

Από τη MullenLowe Athens
Άννα Σάνδη, Strategic Planner Account Director
Χριστίνα Κιλάκου, Group Account Director
Άννα Μαρία Σπηλιωτοπούλου, Creative Director
Γιάννα Πολυδούρη, Creative Director
Μαρία Φωτιάδου, Art Director

Από την Blink Athens
Γιώργος Ζαφείρης, Σκηνοθέτης
Ελισάβετ Πετσάλη, Παραγωγός
Θωμάς Βαρβίας, Διευθυντής Φωτογραφίας
Βαγγέλης Κυρώζης, Art Director
Νατάσα Σαρρή, Styling
Harold Herbert, Lead Compositor
Musou Music Publicing, Music

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778