Marketing Week

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018

Η ΙΔΕΑ: H νέα καμπάνια #thepowertocreate της Avon και της Giraffes in the Kitchen είναι στον «αέρα», για να παρουσιάσει τον κόσμο των χρωμάτων του κραγιόν Epic της σειράς μακιγιάζ Mark. και να συναντήσει millennials και νέες γυναίκες για να εμπνεύσει τις συνήθειες και την επικοινωνία τους. Οι «Epic» προτάσεις της Avon γίνονται φίλτρο στο Snapchat, αλλά και λίστα στο Spotify με «χρωματιστά» τραγούδια, όπου κάθε τίτλος τραγουδιού ταυτίζεται με μια απόχρωση του νέου κραγιόν Epic. Στο ψηφιακό αποτύπωμα της καμπάνιας δίνουν μορφή 12 κοπέλες, αφήνοντας το δικό τους σημάδι μέσα από 12 trendy και 12 classic αποχρώσεις του νέου κραγιόν Epic της σειράς μακιγιάζ Mark. Το Facebook και το Instagram της Avon «χρωματίζονται» κάθε μέρα από το χαμόγελο, τις σκέψεις και φυσικά την επιλογή κάθε κοπέλας, η οποία μοιράζεται #thepowertocreate και στα δικά της social media. Εκτός από digital, η καμπάνια περιλαμβάνει και print και outdoor.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778