Marketing Week

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η Attp επιμελήθηκε τη νέα digital ενέργεια της Apivita, με τίτλο «YourHairTalks/The Experiment». Πρόκειται για ένα κοινωνικό πείραμα που αποδεικνύει ότι ακόμη και κάποιος που δεν μας γνωρίζει, μπορεί να καταλάβει πολλά κοιτάζοντας μόνο τα μαλλιά μας και χωρίς να έχει καμιά άλλη πληροφορία για εμάς. Σε συνεργασία με τρεις ειδικούς, τη Hair Expert Νικολέτα Φραδέλου, τη Σύμβουλο Ευεξίας Αννίτα Ζάχου και τη Διατροφολόγο Μαρία Μπήτρου, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, στο οποίο, στη συνέχεια, απλοί καθημερινοί άνθρωποι απάντησαν, κοιτάζοντας μόνο τα μαλλιά των γυναικών που πήραν μέρος στο πείραμα. Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να συμπληρώσουν online το ίδιο ερωτηματολόγιο, να λάβουν συμβουλές και να ανακαλύψουν προϊόντα για μια ολιστική περιποίηση. Το media buying της ενέργειας ανέλαβε η Mindshare.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778