Marketing Week

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η νέα σειρά παραδοσιακών τυριών της Δέλτα λανσάρεται με τηλεοπτική καμπάνια, δημιουργία της JWT Athens. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο τόπος καταγωγής των νέων τυριών, η Ελασσόνα Θεσσαλίας, περιοχή φημισμένη για την τυροκομική της ιστορία που φιλοξενεί και το ιδιόκτητο τυροκομείο της Δέλτα. Η ιστορία ζωντανεύει με τους κάτοικους της περιοχής να γιορτάζουν παραδοσιακά και με περηφάνεια το ξεκίνημα αυτής της νέας σειράς τυριών που ταξιδεύει ήδη σε όλη την Ελλάδα. Συνδυάζοντας χιούμορ και έντονα λαογραφικά στοιχεία, με φουστανέλες και αυθεντικές παραδοσιακές φορεσιές, υπό τους ήχους του κλαρίνου και μέσα από μια σύγχρονη ματιά, δημιουργείται μια εορταστική ατμόσφαιρα. Στο γύρισμα έλαβαν μέρος 30 χορευτές παραδοσιακών χορών από τρεις τοπικούς συλλόγους και πάνω από 250 ηθοποιοί και κομπάρσοι ντυμένοι με αυθεντικές, παραδοσιακές τοπικές ενδυμασίες. Την καμπάνια υπογράφει το slogan «Τυρί μας και καμάρι μας!».
Την παραγωγή υλοποίησε η Bright Shoe, με σκηνοθέτη τον Πλάτωνα Ανδρονίδη. Η μουσική γράφτηκε ειδικά για την ταινία από τον συνθέτη Παναγιώτη Καλατζόπουλο.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778