Marketing Week

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Με αφορμή την έλευση του χειμώνα, ο οποίος φέρνει και την υγρασία στο σπίτι, η  MullenLowe δημιούργησε νέα καμπάνια για τους αφυγραντήρες Toyotomi. Πρωταγωνιστές είναι μία νεαρή κοπέλα και ο πατέρας της, ο οποίος όπως όλοι οι μπαμπάδες θέλει να προστατεύει το σπίτι του και να τα έχει όλα υπό έλεγχο. Όταν όμως έχει στο πλευρό του αφυγραντήρα Toyotomi, όλα αυτά τα καταφέρνει χωρίς καν να κουνηθεί πολύ. Γιατί ο αφυγραντήρας Toyotomi τα σβήνει όλα. Από ίχνη υγρασίας, μέχρι ίχνη «αταξίας». Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Boo Productions, με Director/D.O.P./Editor τον Άκη Μυταφτσή.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778