Marketing Week

Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018

Η ΙΔΕΑ: «Το σπίτι είχε τη δική του υγρασία!» είναι ο τίτλος της νέας digital καμπάνιας της Midea και της FG Europe, που σχεδίασε και υλοποίησε η DigitalWise. Στόχος της καμπάνιας, μέσω του εκπαιδευτικού της χαρακτήρα, είναι να ενημερώσει το κοινό για τα προβλήματα που προκύπτουν από την υγρασία και τη λύση που επιτυγχάνεται με τη χρήση αφυγραντήρα και των πολλαπλών του λειτουργιών. Τέσσερα καθημερινά προβλήματα υγρασίας, τέσσερις ξεχωριστοί χαρακτήρες.

Οι χρήστες καλούνται να διαλέξουν με ποιον ταυτίζονται περισσότερο και να βρουν μία κοινή λύση, παίρνοντας έτσι μέρος σε διαγωνισμό για έναν αφυγραντήρα DF Series της Midea. Το activation ολοκληρώνεται με το μήνυμα «Κάνε την υγρασία παρελθόν με Midea! Η πιο έξυπνη ιδέα». Στο πλαίσιο της καμπάνιας, με concept εστιασμένο στα οφέλη της αφύγρανσης, η DigitalWise σχεδίασε και ανέπτυξε σχετικό microsite, ενώ ανέλαβε την προώθηση και διαχείρισή της στα social media.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778