Marketing Week

Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η τρίτη ταινία της Jungle για την Coffee Island είναι ακόμη μια ωδή στους μοναδικούς ανθρώπους. Μετά την corporate ταινία και το τηλεοπτικό σποτ για τον espresso, σειρά είχε ο Φρεσκοκαβουρδισμένος Ελληνικός Καφές. Πρωταγωνιστές είναι και πάλι τα χέρια. Αυτή τη φορά όμως, η μοναδικότητά τους εκφράζεται μέσα από τη μοναδικότητα που χαρίζουν στο ψήσιμο και το σερβίρισμα του ελληνικού καφέ. Άλλωστε, στον ελληνικό, οι καθημερινοί άνθρωποι είναι οι απόλυτοι γνώστες. Η κινηματογράφηση συνεχίστηκε σε Β&W τόνους, ώστε να υπάρχει μια ενιαία εικαστική ταυτότητα, ενώ την παραγωγή όλης της καμπάνιας επιμελήθηκε η Top Cut με σκηνοθέτη τον Φαίδωνα Παπαμιχαήλ.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778