Marketing Week

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

Η ΙΔΕΑ: Η 4 Wise Monkeys επιμελήθηκε και δημιούργησε τη νέα 360ο καμπάνια για τη στοιχηματική πλατφόρμα της Novibet. Η καμπάνια λανσαρίσματος της Novibet έχει «χτιστεί» με γνώμονα την ελληνική νοοτροπία γύρω από το στοίχημα. Ο κάθε Έλληνας παίκτης υιοθετεί «ιεροτελεστίες» που ακολουθεί, πιστεύοντας ότι θα βελτιώσουν τις πιθανότητες να «πάει ταμείο». Αυτές περιλαμβάνουν συνήθειες όπως το να κάθεται στην ίδια πάντα τυχερή θέση, μέχρι να φοράει τα ίδια ρούχα ή να κρατάει πάντα συγκεκριμένα αντικείμενα.

Όλα αυτά όμως προφανώς δεν έχουν καμία σημασία, αυτό που έχει σημασία είναι να παίζει το στοίχημα του σε μια εταιρεία που εμπιστεύεται. Μια εταιρεία όπως η Novibet. Με δημιουργικό όχημα τις ιδιαίτερες συνήθειες αυτές, η καμπάνια αναδεικνύει ότι τελικά αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία είναι η αξιοπιστία της εταιρείας που επιλέγεις. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι πάντα οι ίδιοι 2 φίλοι, οι οποίοι θα συντροφεύουν το brand επικοινωνιακά σε όλη τη διάρκεια του 2018. Η καμπάνια επικοινωνείται με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και σε digital περιβάλλον με web banners.

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778