Marketing Week

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η MRM//McCann, για λογαριασμό των Praktiker, δημιούργησε την online σειρά «Μόνος το Σπίτι», με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γιώργο Πυρπασόπουλο. Η σειρά αποτελείται από 7 επεισόδια, διάρκειας περίπου τριών λεπτών το καθένα. Σκοπό έχουν να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να μπουν στον κόσμο του DIY και να δώσουν ιδέες για την ανακαίνιση του σπιτιού, αναδεικνύοντας παράλληλα την εξειδίκευση των Praktiker και την πλούσια γκάμα των προϊόντων που διαθέτουν. Το «Μόνος το Σπίτι» έκανε πρεμιέρα τον Αύγουστο, με ένα teaser video στο Facebook και το YouTube, ενώ το series finale θα προβληθεί στις οθόνες των υπολογιστών και κινητών, λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Στη σειρά, παρουσιάζεται ο κεντρικός ήρωας, Γιώργος Πυρπασόπουλος, ο οποίος κληρονόμησε ένα πολύ παλιό σπίτι από τη γιαγιά του και αναλαμβάνει να ανακαινίσει «Μόνος Το Σπίτι». Οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να δουν τα υλικά και τα έπιπλα του κάθε επεισοδίου, καθώς και τα βήματα για να ανακαινίσουν το σπίτι τους, στη landing page της σειράς: www.praktiker.gr/Monos-to-Spiti.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778