Marketing Week

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η νέα καμπάνια της Orange για την Tottis-Bingo αξιοποιεί την ιστορική πορεία της μάρκας Koukouroukou και την επαναλανσάρει μέσα από μία 360ο καμπάνια, η οποία «τρέχει» σε τηλεόραση, Facebook, YouTube, ενώ επικοινωνεί και το νέο website www.koukouroukouclub.gr, αλλά και το ηλεκτρονικό, πλέον, album με τις συλλογές αυτοκόλλητων. Τρεις γενιές που απολαμβάνουν τη γεύση της Koukouroukou πρωταγωνιστούν στην τηλεοπτική καμπάνια, ενώ ένας νέος ήρωας-μασκότ μας ξεναγεί στο site του club. Το koukouroukouclub.gr προσφέρει έναν ψηφιακό χώρο για τη διασκέδαση και τη χαρά των παιδιών, με συμπλήρωση του ηλεκτρονικού album με freebies και downloads, παιχνίδια, δημιουργική απασχόληση και προτάσεις για βόλτες. «Η Orange και η Koukouroukou γράφουν ιστορία που τώρα πια αποτυπώνεται και ψηφιακά», όπως επισημαίνουν, εγγράφοντας συνεχώς νέα μέλη στο club και δημιουργώντας την επόμενη γενιά Koukouroukou.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778