Marketing Week

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη για το ημίσκληρο τυρί Δωδώνη ΤουΤοστ. Στο νέο σποτ, οι θεατές παρακολουθούν την κλασική Ελληνίδα μάνα που θέλει να προσφέρει το καλύτερο στην οικογένεια και τους καλεσμένους της, πόσο μάλλον στον μελλοντικό γαμπρό της, καταλήγοντας ως συνήθως στην υπερβολή. Μέσα λοιπόν από έναν φρέσκο, πρωτότυπο και χιουμοριστικό τρόπο, στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της εταιρείας η «υπερβολική» Ελληνίδα μάνα προσφέρει τελικά το καλύτερο ακόμη και για ένα απλό τοστ, επιλέγοντας το ημίσκληρο τυρί Δωδώνη ΤουΤοστ που φτιάχνεται από 100% Ελληνικό, πρόβειο και αγελαδινό γάλα, με 4 μήνες ωρίμανσης. Την ταινία υπογράφει ο σκηνοθέτης Πάνος Κορώνης και η Stefi Productions, ενώ την επιμέλεια της καμπάνιας η McCann Athens.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778