Marketing Week

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ:

Για να αποτελέσει μια γυναίκα πηγή έμπνευσης δεν αρκεί μόνο η ομορφιά της, γιατί όταν νιώθει υπέροχα το αισθάνονται και οι γύρω της. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της digital καμπάνιας του brand της Unilever, Lux. Η νέα digital ενέργεια συστήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού με μια ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν η Ελληνίδα ηθοποιός Ευαγγελία Συριοπούλου και ο ζωγράφος Vladimir Radibratovic. Οι θεατές καλούνταν να ανακαλύψουν την τέχνη των αισθήσεων μέσα από το www.artofsenses.gr, ένα microsite που τους έδινε την ευκαιρία να διεκδικήσουν δώρα, και από τα Social κανάλια του brand, το περιεχόμενο των οποίων διαχειρίζεται η Initiative. Την καμπάνια υπογράφει η imba, μονάδα του ομίλου IPG Mediabrands.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Γιάννης Μπουτάς - Head of creative, Πολύνα Στυλιανού - Production director, Σταύρος Παπαδάκης - Art Director, Βάλια Σάκκου - Account director, Λορέττα Πάνου - Digital Director, Διόνυ Μηνοπούλου - Creative Strategist, Γιάννης Παπαδάκος - Σκηνοθέτης

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778