Marketing Week

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της isobar για τις τσίχλες Dentyne, με βασικό μήνυμα το «Dare to Kiss». Δύο νέοι πρωταγωνιστές έρχονται αντιμέτωποι με το κλασικό δίλημμα του πρώτου ραντεβού. Και ενώ στην αρχή η αμηχανία και ο δισταγμός κάνει και τους δύο να απογοητευτούν, η σιγουριά που δίνει η απόλαυση μίας Dentyne τους οδηγεί να τολμήσουν αυτό που θέλουν και οι δύο: να έρθουν πραγματικά κοντά και να φιληθούν. Το νέο τηλεοπτικό σποτ είναι βασισμένο σε γρήγορο cut για την καλύτερη αξιοποίησή του τόσο στην τηλεόραση, όσο και σε digital πλατφόρμες, ενώ την επιμέλεια της παραγωγής έχει αναλάβει η TopCut-Modiano.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778