Marketing Week

Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Η MullenLowe Athens επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια για τα Κλιματιστικά Toyotomi, η οποία εστιάζει σε ότι «καίει» περισσότερο τον Έλληνα: «στo ευρώπουλο που τα τελευταία χρόνια αρνείται πεισματικά να επισκεφθεί τη χώρας μας». Σε αυτό το κλίμα, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που ταυτίζεται με το value for money. Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi παρουσιάζει μια χιουμοριστική καμπάνια, η οποία αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα Μέσα.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778