Marketing Week

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Η ΙΔΕΑ:

Η μάρκα ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ από τη Βόρεια Ελλάδα επαναλανσάρεται από τη EURIMAC, πανελλαδικά σε όλο το δίκτυο λιανικής, με νέες προδιαγραφές παραγωγής, νέα συνταγή, νέα συσκευασία και επιλεγμένη πρώτη ύλη. Η καμπάνια λανσαρίσματος περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, digital communication και παρουσιάσεις σε κλαδικά περιοδικά. Η δημιουργική προσέγγιση στηρίχθηκε στη διαχρονικότητα του brand που αποχώρησε επικοινωνιακά από τη δεκαετία του ’80, αλλά δεν σταμάτησε ποτέ να παράγεται και να διατίθεται σε περιορισμένο δίκτυο πωλήσεων. Η λογική της συνεχόμενης παρουσίας των ζυμαρικών στα ελληνικά νοικοκυριά από τη δεκαετία του ‘40 μέχρι και σήμερα, αποτυπώνεται σε ένα τηλεοπτικό σποτ το οποίο διαπερνά τον χρόνο, με κύριο μήνυμα την επιθυμία των παιδιών, να επαναληφθεί κάτι που τους αρέσει πολύ. Την παραγωγή υπογράφει η Χrated.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

EURIMAC
Δ. Ζακαλκάς, Στρατηγική Marketing/Επικοινωνίας
Sven V. Asperen, Brand Manager
Μαρία Χρυσοστάλη, Κώστας Παπαγιαννάκης, Concept/Σενάρια
Χrated, Εταιρεία Παραγωγής
Πόλυ Τρανίδου, Παραγωγή
Τ. Ζερβουλάκος, Σκηνοθεσία, Δ/νση φωτογραφίας
Π. Καλαντζόπουλος, Μουσική
Metagenesis Ad., Media Strategy/Plan
Darkpony, Digital Strategy/Social Media
Studio T.Georgiadis, Recipe photos dgtl content

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778