Marketing Week

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Ολοκληρώθηκε από την MRM//McCann η νέα interactive digital καμπάνια για τα δημητριακά Fitness της Nestle. Με δεδομένο ότι το πρωινό γεύμα είναι καθοριστικής σημασίας για όλους, η καμπάνια εστίασε στο συγκεκριμένο insight, έχοντας ως υπογραφή το hashtag #ToProinoSouAnikei. Τo video της καμπάνιας έδωσε στον χρήστη τη δυνατότητα να παρέμβει και να πάρει στα χέρια του την πρωινή καθημερινότητα της Μαίρης Συνατσάκη. Μπορούσε, ανά πάσα στιγμή, να διαπιστώσει πώς θα ήταν η ζωή της αν είχε πάρει πρωινό ή το αντίθετο. Παράλληλα με το interactive video, η καμπάνια υποστηρίχτηκε από sponsored posts στο Facebook και διαγωνισμό στα social media, όπου η πρωταγωνίστρια καλούσε τους χρήστες να διεκδικήσουν δώρα, γράφοντας στα comments πώς κυλάει η δική τους ημέρα όταν δεν έχουν πάρει πρωινό.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778