Marketing Week

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

Η ΙΔΕΑ: Στο λανσάρισμα της πρώτης τηλεοπτικής καμπάνιας του προϊόντος Εβλογημένο, με μήνυμα «Δεν είναι τυρί… είναι Εβλογημένο» προχώρησε η Family Food. Την καμπάνια ανέλαβε και υλοποίησε η Metagenesis Advertising, σηματοδοτώντας και την πρώτη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών. «Είμαστε πολύ περήφανοι, αφενός για τη συνεργασία μας με την Family Food, αφετέρου για τη συμμετοχή μας στην προβολή και διάδοση ενός μοναδικού ελληνικού προϊόντος. Το Εβλογημένο είναι ένα δώρο στο καταναλωτικό κοινό και μας δίνει από επικοινωνιακής πλευράς τη δυνατότητα να λειτουργήσουμε πρωτοποριακά και να στοχεύσουμε ψηλά», ανέφερε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της Metagenesis. Η καμπάνια θα «τρέξει» στην τηλεόραση και στα social media.

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778